Gå til innhold

Å gi sex-leketøy til venner eller kjærest i julegave!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan vel godt gi hverandre sexleketøy til jul, men ikke hvis man skal åpne den foran slekta. :)

Jeg ser for meg at sexleketøy passer for par som tilbringer julaften alene, eller at man gir hverandre spesielle "private" gaver når man er for seg selv på soverommet for eksempel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det til både jul og bursdag jeg :) Åpner det som regel alene, eller sammen med kjæresten. Det går faktisk an å være litt smart å gi vedkommende en liten advarsel på forhånd, ellers er det ingenting i veien med slike gaver :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit hvis man får beskjed om å åpne det alene - litt verre hvis man åpner det foran hele slekten, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir det til tanter og onkler hvert år, prøver å ikke bli invitert til julefeiring neste år. Har ikke fungert så langt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Inx, du får prøve med en gigantisk butplugg i år, gjerne med en skikkelig hard usensurert bdsm-film, så kanskje du er heldig til neste år? (Med mindre noen av de i slekten mistolker og du får dem på døren, klar for action, midt i romjulen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Inx, du får prøve med en gigantisk butplugg i år, gjerne med en skikkelig hard usensurert bdsm-film, så kanskje du er heldig til neste år? (Med mindre noen av de i slekten mistolker og du får dem på døren, klar for action, midt i romjulen).

Problemet er at det er så nærme jul nå, om jeg bestiller på nettet så kommer det jo leeenge etter juleaften :(

Og ikke faen om jeg kjøper king-kong buttplugg i butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde du var så tøff, så er du bare en tøffel som er redd for å kjøpe buttplugg i butikk... Skuffet.

Du kan jo alternativt lage en selv, spikke, skjære ut i ost, smør eller bruke en agurk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...