Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med mindre du er folkeskikkspolitiet, så synes jeg du skal rett og slett anta at folk her oppfører seg bra. Brukeren det gjelder skrev ingenting som skulle tilsi at du går til angrep på vedkommende og nærmest anklager vedkommende for å ikke kunne oppføre seg.

Ta en titt i julegavetråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en titt i julegavetråden...

Men dette er ikke julegavetråden, dette er en helt annen tråd. Så ja jeg står for det jeg mente. Rett og slett patetisk å komme og irettesette andre hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er ikke julegavetråden, dette er en helt annen tråd. Så ja jeg står for det jeg mente. Rett og slett patetisk å komme og irettesette andre hele veien.

Deg om det. Vedkommende går ikke av veien for å irettesette selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det. Vedkommende går ikke av veien for å irettesette selv.

Det er stor forskjell på å ikke ha vertsskapsgave og ha julegave. Jeg har vertsskapsgave, men ikke julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jammen så slutt å spor av så innmari da :kjefte:

og slutt å bry nesa deres med hva andre skal, og ikke skal ta med til andre!

noen andre som har noen planer på nyttårsaften? :skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg skal enten være sammen med mamma eller pappa. Mest sannsynlig pappa (de er skilt).

Skulle ønske jeg hadde venner å feire med, men den gang ei. Blir å feire med familien (i år bare èn annen person) for 17. året på rad...

Men joda, det blir sikkert hyggelig å spise biff med pappa, og se film. :)

hvor i landet bor du bomullsdotten? :skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor i landet bor du bomullsdotten? :skravle:

Bra lille omsorgsfulle monster! :klemmer: Sjøl skal jeg feire hjemme med kalkun, kjæreste og raketter (ikke sånne med hale på)

Endret av Aldrisur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Bra lille omsorgsfulle monster! :klemmer: Sjøl skal jeg feire hjemme med kalkun, kjæreste og raketter (ikke sånne med hale på)

jeg tenkte bare å høre om hun ville leke med meg om hun bor ikke aaaaaaltfor langt unna! :vetikke:

kjæreste-kose-feiring er koselig da aldrisur :jepp:

heldiggris!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

Jeg skal enten være sammen med mamma eller pappa. Mest sannsynlig pappa (de er skilt).

Skulle ønske jeg hadde venner å feire med, men den gang ei. Blir å feire med familien (i år bare èn annen person) for 17. året på rad...

Men joda, det blir sikkert hyggelig å spise biff med pappa, og se film. :)

Faktisk blir det 18. året på rad, ikke så god i matte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha venner over på besøk, spise kalkun og (forhåpentligvis) ha en super kveld :rodmer:

Litt spennende, for har aldri laget kalkun før, men får håpe det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en stor egoist som syns det er kjipt å være invitert til venner når jeg heller ville vært hjemme alene.

På den annen side så vet jeg at det blir koselig når jeg bare kommer meg dit, jeg er bare så uendelig hjemmekjær... Shame on me!

:heks:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er stor forskjell på å ikke ha vertsskapsgave og ha julegave. Jeg har vertsskapsgave, men ikke julegave.

Nei, det er det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedt til søstra mi, så skal dit. Blir nok siste året med fest på nyttårsaften siden mange rundt oss begynner å få barn. Må betale for maten så blir ingen vertinnegave i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spise en bedre middag med venner :) Driver og planlegger meny, tror det blir stas. Ekstra koselig i år siden det er lenge siden mange av oss har sett hverandre, folk har flytta litt i alle retninger i høst, så det blir trolig høy mimrekosfaktor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...