Gå til innhold

Overlevelses pakke


Prellis

Anbefalte innlegg

Det er få dager igjen til jul og jeg har hele desember prøvd å få kjæresten til å si hva han vil ha. Med side han veit jeg har litt dårlig råd nå så sier han bare ønsker meg ikke noe eller at det han ønsker seg er for dyrt. Så jeg tenkte siden han skal feire jul hos oss og at han og hans familie ikke feirer jul vil jeg gjøre noe så han ikke sitter å ser på oss andre pakke opp masse og han nesten ikke noe. Derfor tenkte jeg å kjøpe en masse små ting som renati, boxere, sokker , bilde av oss etc. Bilde er bare til for at det er søtt. Men tanken er å legge masse ting han trenger og pakke det inn. En og en for så å pakke det i en stor eske. Men har dere noen tips til hva jeg kan putte oppi og kjøpe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinobilletter. Gavekort på diverse (middag, kos, etc). Nice price DVDer og CDer.

Ja, det var det jeg kom på i farta :fnise: Det høres veldig fint ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, ølbokser, blad/bok, sokker, boksere, t-skjorter, deodorant, votter/skjerf/lue, belte, kortholder, flaxlodd...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overlevelsespakke?

Antibac, ido-form, engangshansker, tennbriketter, fyrtøy og avispapir, plaster, hermetikk og refleksvest ;)

Eller mente du at han skal overleve kvelden?

Bøker, filmer, tv-serier, øl/annet alkohol han liker, tanntråd/tannbørste/tannkrem, mansjettknapper, brettspill (i reiseutgave), tran/sana-sol/vitaminer, kinobilletter, buff, refleks, julebrus ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...