Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 #1 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg vil kjøpe gave til en gammel, blind mann. Han er dårlig til bens, er på aldershjem. Klarer ikke lytte til radio fordi de snakker så fort. Jeg har tenkt på ting selv, men det er vanskelig i finne noe bra. Budsjettet er ca 200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #2 Del Skrevet 21. desember 2011 Går han tur ute om vinteren? isåfall, kanskje et skjerf, votter eller lue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg vil kjøpe gave til en gammel, blind mann. Han er dårlig til bens, er på aldershjem. Klarer ikke lytte til radio fordi de snakker så fort. Jeg har tenkt på ting selv, men det er vanskelig i finne noe bra. Budsjettet er ca 200kr. Lydbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #4 Del Skrevet 21. desember 2011 Noe spiselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Del Skrevet 21. desember 2011 Liker han å lese? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #6 Del Skrevet 21. desember 2011 Liker han å lese? Han er blind. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2011 Lese??!! Han er blind.. Nei, han er ikke ute. Det har de ikke ressurser til.. Jeg er redd en lydbok vil være vanskelig å følge med på. Han nærmer seg 100.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 21. desember 2011 #8 Del Skrevet 21. desember 2011 Lydbok ville jeg gått for, de jeg har hørt på har de snakket rolig og bedagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #9 Del Skrevet 21. desember 2011 Han er blind. ... hørt om blindeskrift? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #10 Del Skrevet 21. desember 2011 Lese??!! Han er blind.. Nei, han er ikke ute. Det har de ikke ressurser til.. Jeg er redd en lydbok vil være vanskelig å følge med på. Han nærmer seg 100.. Tøfler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 21. desember 2011 Noe spiselig er det som ligger høyest på listen nå. Men hvordan er det på pleiehjem? Kan de ha egen mat der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #12 Del Skrevet 21. desember 2011 Lese??!! Han er blind.. Nei, han er ikke ute. Det har de ikke ressurser til.. Jeg er redd en lydbok vil være vanskelig å følge med på. Han nærmer seg 100.. teskje: BLINDESKRIFT! Med link til deg også. https://www.blindeforbundet.no/nbf/publikasjoner/brosjyrer/braille/index.html herlighet, det var bare et forslag. Blinde mennesker kan da lese de også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 21. desember 2011 Tøfler er en god idé, men det er vel kankje ganske dyrt. Han ble blind for bare noen år siden, så han leser ikke blindeskrift heller. Beklager, tenkte ikke på det. Lydbok, finnes det noen som handler om krigen? Gamle dager. Ikke skjønnlitteratur tror jeg, det interesserer han nok ikke. Det må gå sent ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 21. desember 2011 #14 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva med en cd? Er jo så mange fine julecder ute å går nå Det må jo være koselig å høre på gamlehjemmet tenker jeg. Ellers ser jeg noen har foreslått tøfler, det er også en fin ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 21. desember 2011 Finnes det biografier på lydbok? Max manus e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror ikke han liker musikk dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 21. desember 2011 #17 Del Skrevet 21. desember 2011 Finnes det biografier på lydbok? Max manus e.l. Anbefaler deg å ta turen til en bokhandel å høre Er veldig forskjellig fra lydbok til lydbok hvor lett den er å høre på. Jeg har kommet over lydbøker som blir lest kjapt og på en helt annen dialekt en hva jeg er vant med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #18 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror dette kan være en lydbok? http://websok.nlb.no/cgi-bin/websok?tnr=607610 Synd at han ikke kan blindeskrift, og beklager den litt mugne tonen forresten. Det er jo fra et bibliotek, men den kan sikkert bestilles i en bokhandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #19 Del Skrevet 21. desember 2011 ^^ Går an å høre på utdrag, og den høres ganske rolig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 21. desember 2011 #20 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Det er ikke alle som kan lese blindeskrift. Det er som å gå på barneskolen for andre gang og tar flere år å lære. Pappa elsker å få CD'er og lydbøker. Ja, pappaen min er blind Noe spiselig er også fint å få* Endret 21. desember 2011 av Miki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå