Gå til innhold

min kjære går uten truse på fest

Gjest Gunnar

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Først må jeg si at det var veldig kvalmende..Så vil jeg si noe som min mor alltid pleide å si til meg om gutter...Min kjære religiøse mor, som ikke er noe som helst fordomsfull(jo, kanskje det)men ikke rastisktisk ihvertfall:

Nordmenn er alltid utro ved julebordet!!

Ja historien er merkelig, og utroskap er nærliggende å tenke på. Forsåvidt også en naiv ektemann, og mange kvinner uten evne til å tenke litt objektivt.

Men de har nok funnet ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_klaus_*

merkelig, gleder meg allerede til neste jobbfest. høres mer spennende ut enn jeg var klar over. er det flere som praktiserer slike dager uten undertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at min kjære gikk uten truse på en firmafest. Det samme skjedde til julebordet. Da jeg spurte om dette sa hun at det ikke var noen spesiell grunn, og hun var tydeligvis ikke veldig interessert i å prate om det.

Når jeg tidligere har nevnt at det ville være pirrende om hun gikk uten truse på byen, har hun bare fnyst og ment det var helt uaktuelt. Hvorfor denne endringen. Forsåvidt helt greit, men når jeg ikke får være med på hemmeligheten er det ikke så kult liksom.

Jeg går veldig ofte uten truse selv . Både på jobb og hjemme . Jeg liker å gå uten truse . Og av og til har jeg kanskje ikke flere rene truser igjen - forde jeg ikke har vært flink å huske å vaske klær eller ikke hatt tid rett og slett - men da går jeg uten .Savner ikke truse engang .Går helt fint å gå uten . Til sommern sommern sier mannen min at han vil jeg skal gå med skjørt , men uten truse ...

Helt ok for meg - gjør det gjerne .Ingen som ser hva jeg har under skjørtet eller buksa likevell .Og godt å få luft til - bare behagelig det ! Pluss - vil nok føle meg bra sexy - opphissende selv å gå uten truser . Blir nok extra mye sex til sommern ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selvsagt bør varsellampene blinke for Gunnar. Når man ikke har vært interessert tidligere, og plutselig går ut på by'n uten truse.... UTEN typen... da bør det være grunn til å si at dette er for drøyt. Jeg hadde aldri funnet meg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Selvsagt bør varsellampene blinke for Gunnar. Når man ikke har vært interessert tidligere, og plutselig går ut på by'n uten truse.... UTEN typen... da bør det være grunn til å si at dette er for drøyt. Jeg hadde aldri funnet meg i det.

Man kan være like kåt med truse som uten,men mulig hun har en fetisj der - føler seg extra sexy og tilgjengelig - uten truse . Tror ikke mangel av truse gjør så veldig stor forskjell egentlig . Vil hun være utro - gjør hun det like gjerne med truse på .Er ingen problem å ta trusa av - vet du ... he he Han bør stole såpass på henne .At han ikke frykter hun vil gjøre noe " galt " med truse på eller ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Man kan være like kåt med truse som uten,men mulig hun har en fetisj der - føler seg extra sexy og tilgjengelig - uten truse . Tror ikke mangel av truse gjør så veldig stor forskjell egentlig . Vil hun være utro - gjør hun det like gjerne med truse på .Er ingen problem å ta trusa av - vet du ... he he Han bør stole såpass på henne .At han ikke frykter hun vil gjøre noe " galt " med truse på eller ikke .

Problemet er hennes spesielle interesse for å gå uten truser når mannen ikke er med når hun før har gjort det klart at dette ikke er noe hun ønsker.... når mannen er med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Problemet er hennes spesielle interesse for å gå uten truser når mannen ikke er med når hun før har gjort det klart at dette ikke er noe hun ønsker.... når mannen er med....

Må melde pass her ! Aner ikke hennes motiver : ) Mulig hun var fri for rene truser - så hun måtte gå uten på firmafest ? Ikke verre enn det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett var dette i 2003, så i dag stavrer hun nok rumdt på gamlehjemmet, med ei inkontinent kjølvannstripe etter rullatorn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går veldig ofte uten truse selv . Både på jobb og hjemme . Jeg liker å gå uten truse . Og av og til har jeg kanskje ikke flere rene truser igjen - forde jeg ikke har vært flink å huske å vaske klær eller ikke hatt tid rett og slett - men da går jeg uten .Savner ikke truse engang .Går helt fint å gå uten . Til sommern sommern sier mannen min at han vil jeg skal gå med skjørt , men uten truse ...

Helt ok for meg - gjør det gjerne .Ingen som ser hva jeg har under skjørtet eller buksa likevell .Og godt å få luft til - bare behagelig det ! Pluss - vil nok føle meg bra sexy - opphissende selv å gå uten truser . Blir nok extra mye sex til sommern ...

Jeg bli også kåt av å lese innlegget ditt. Hadde jeg vært jente tror jeg også jeg hadde droppet trusa. Dette må jo være skikkelig pirrende...

I tillegg ville jeg hatt strømper med strømpeholder. (Med strømpebukser blir det jo ikke det samme!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hilde_*

Må jo si at det å gå uten truse helt klart er en erotisk greie for meg. Det er noe mellom meg og min samboer, som et krydder i hverdagen.

Har aldri opplevd å gå uten truse fordi det er tomt i skapet, eller fordi det er mest praktisk, for det er det jo ikke. Høres rart ut.

At hun holder Gunnar utenfor på denne måten er direkte ufint.

Utro kan man vel være både med og uten truser, men det grenser nesten til utroskap å være mer ivrig på erotisk krydder blant kolleger, enn med sin mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Merkelig. Truseløs- kun på firmafester- hvem for? det er tydeligvis ikke for deg. Dette ville jeg gjort om jeg hadde noe flørt/ seksuelt på gang med noen. Dette må dere nok prate nærmere om. Vær beredt på ting du ikke ønsket høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Truseløs- kun på firmafester- hvem for? det er tydeligvis ikke for deg. Dette ville jeg gjort om jeg hadde noe flørt/ seksuelt på gang med noen. Dette må dere nok prate nærmere om. Vær beredt på ting du ikke ønsket høre.

Han har nok fått vite det han trengte. Den truseløse har sikkert kledd på seg igjen. :fnise:

PS. Startinnlegget er fra 2003. :)

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gunnar 2

lurer på om den opprinnelige Gunnar ikke er ganske alene om dette problemet eller er det mange med samme erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Her kommer min første tanke... Kanskje hun tenner på det! Det gjør ihvertfall jeg:) Gå rundt uten truse og føle meg kåt og lur. Vil ikke si det til kjæresten min for jeg vil ikke at han skal automatisk vente at vi skal ha oss. Kanskje jeg trenger lenger tid...en dag eller to... før jeg føler meg klar til action.

Veldig godt å bare kjenne på de gode følelsene, og la de bygge seg opp. Eller tenke på hva typen hadde gjort hvis han "tilfeldigvis" hadde sett det.

Kanskje hun føler seg som ei vulgær dame hvis noen andre enn henne selv vet om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kjersti_*

Det hender jeg går uten truse, men det er for å tenne meg selv, og min mann. Det er jo en erotisk greie, så jeg ville ikke gjort det på en fest med kolleger. Definitivt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Gjest_Svein_*

Dump henne det er mitt råd.

Hun har tydeligvis ikke noe respekt for deg, og er på jakt etter spenning andre steder. Dette går feil vei uansett, og det er bedre å dumpe henne jo før jo heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Svein_*
Dump henne det er mitt råd.

Hun har tydeligvis ikke noe respekt for deg, og er på jakt etter spenning andre steder. Dette går feil vei uansett, og det er bedre å dumpe henne jo før jo heller...

hehe

ser at mitt råd kommer lovlig seint her. Skulle vært interessant å vite hvordan det gikk egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*

Noen kan ha type bukse eller skjørt/kjole som er veldig ettersittende eller at stoffet er tynt slik at har man g-streng under så kan man likevel se sidene av den på hoftene. Jeg kjøpte en kjole som var slik, dermed ser det finere ut om jeg ikke har g streng under, vil ikke at alle skal se undertøyet mitt!Men de kan likevel ikke se "opplegget" mitt selv om jeg ikke har g streng på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albin
Noen kan ha type bukse eller skjørt/kjole som er veldig ettersittende eller at stoffet er tynt slik at har man g-streng under så kan man likevel se sidene av den på hoftene. Jeg kjøpte en kjole som var slik, dermed ser det finere ut om jeg ikke har g streng under, vil ikke at alle skal se undertøyet mitt!Men de kan likevel ikke se "opplegget" mitt selv om jeg ikke har g streng på meg.

Så du har så tynt og ettersittende stoff at det ikke blir pent med truse, derfor går du uten?

Høres veldig spennende ut

men er det noe du ville fortalt din kjæreste eller holdt hemmelig for alle. Eller ville du fortalt det til dine venner?

Det hørtes jo fornuftig ut å droppe undertøy for skjønnheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...