Gå til innhold

min kjære går uten truse på fest

Gjest Gunnar

Anbefalte innlegg

Ja..

Syntes det var en god måte å skive et innlegg på.

Tydeligvis er smaken som baken.

Jeg har vært 3 mnd bort pga kreft. Det kan jo forklare noe av det litt overdramatiske vendningene i innlegget.

Ellers er det akkurat sånn det burde være!

Bortsett fra det åpenbare: Kom deg bort fra henne NÅ! Har hun holdt noe så teit hemmelig så, please!!! Livet ditt er fort kort!

Takk for at du spurte! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan jo være at hun ikke ville ha Gstringen tittende opp hvis de skal sitte på sånne teite stoler som liksom ikke skjuler helt fra baken og opp, det er jo ikke så mye å forklare å prate om...

Tenk logisk ellers blir du gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at hun ikke ville ha Gstringen tittende opp hvis de skal sitte på sånne teite stoler som liksom ikke skjuler helt fra baken og opp, det er jo ikke så mye å forklare å prate om...

Tenk logisk ellers blir du gal.

Hun hadde på seg kjole/skjørt begge gangene, så det var ingen risiko for at g-stringen skulle "titte opp". Men du slipper naturligvis sjenerende trusekant.

Men hvorfor ikke bare si det. Og mine antydninger om at det ville være pirrende har tidligere bare blitt blankt avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke kult for deg at hun går på fest uten truse når du ikke skal med - og med truse når du er med :o

For meg er det å gå uten truse en greie mellom meg og kjæresten. Ikke noe jeg gjør for at klærne skal sitte penere.

Prat med henne!

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er tilbake!

Ingen grunn til å synes synd på meg. Jeg klarer meg fint!

Skremmende å lese hvor lett dere tar på en manns inlegg..

Hvor lett dere fleiper bort sannheten.

"Tross alt, på denne tråden ble ingen kvinne forådt.."

Så da kan vi le..

Tror ikke han som startet tråden hadde forventet et så useriøst opplegg som han her fikk...

Ha!

Deilig å være tilbake!

Ikke synes synd på meg. Jeg har det bra!

Og jeg lover å være kverulant.

For gjett om dere trenger en!

For dette stedet er iferd med å råtne bort hvis ikke noen skjerper seg!

Ærlig talt, denne kunne du ha plassert en annen plass. Skjerp deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Selvfølgelig er det ikke kult for deg at hun går på fest uten truse når du ikke skal med - og med truse når du er med :o

For meg er det å gå uten truse en greie mellom meg og kjæresten. Ikke noe jeg gjør for at klærne skal sitte penere.

Prat med henne!

Hilsen Trille

Jeg forsøker men hun mener det ikke er noe å mase om. Og at vi er ferdige med den saken. Jeg må bare nøye meg med at det ikke var noen grunn. det bare skjedde...

dessuten var den trusen hun ville gå i til vask, sier hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun rett og slett får et lite kick av å gå truseløs på fest...uten deg!!! Selv var jeg truseløs på byen igår....uten min kjære, men det er fordi den ettersittende buksa sitter mye finere uten den trusekanten og fordi jeg hater å gå m G-streng så lenge! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun rett og slett får et lite kick av å gå truseløs på fest...uten deg!!! Selv var jeg truseløs på byen igår....uten min kjære' date=' men det er fordi den ettersittende buksa sitter mye finere uten den trusekanten og fordi jeg hater å gå m G-streng så lenge! :wink:[/quote']

Men forteller du det til din kjære eller er det din egen lille hemmelighet.

Det er sikkert pirrende for din kjære å få vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh!!! Faktisk ikke tenkt tanken jeg....ettersom det først og fremst er av estetiske hensyn.....Har vel egentlig ikke fortalt det nei..... Meeen...tror at jeg kanskje syns det er litt småpirrende i seg selv.....og muligens en liten hemmelighet, men ettersom du nevner det, vurderer jeg å fortelle om det ikveld.....eller foreta en aldri så liten privat stripping sånn at det blir helt åpenbart...fordi jeg faktisk går truseløs i et tilsvarende antrekk idag. Har nesten blitt en slag livsstil for meg etterhvert...Kombinasjon av det behagelige, estetiske og det litt småfrekke!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun ble redd etter alt pratet om den nye testen på markedet. Den som ble utsolgt nå i julebordsesongen som er for mannfolk til å bruke på fruens truse for å se om der er rester etter sperm? Ingen truse, ingen spermrester å ta testen på...

Jeg hadde ikke godtatt en null-forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en annen side...

Hvis du oppdaget det ved en "tilfeldighet" kan det jo være hennes måte å prøve å pirre DEG på. Men hun kan ha mistet lysten til fortsettelsen da hun fikk en respons tilnærmet mistenksomhet enn kåthet. Dermed fikk ikke du noen god forklaring fra henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker å benytte anledningen til å beklage min noe rustne comeback her inne for noen dager siden..

Av en eller annen grunn satte jeg meg ned ved pc'en etter å ha sagt nei til å bli med videre ut på byen. At jeg ikke ble med videre ut på byen etter å ha toppa alkoholmengden de siste tre mnd på fire timer, var forsåvidt ganske smart, men at jeg valgte å sette med ned foran pc'en og skrive etter annet vrøvl, er ikke så greit.

Men de som kjenner meg litt vet sikket at min kvalitet kan være rimelig sprikende. Full etter gjennforeningsfest, gjør meg derimot desto verre..

Sorry!

Når det gjelder truseløshet, så har jeg faktisk ingen mening.

Så ergo brude jeg ha holdt meg langt unna hele tråden, som flere helt korrekt har påpekt..

Derimot dette med tynn strømpebukse uten truse, hørtes ut som en bra plan, men inntil videre skal jeg holde meg til hjemløse katter og slikt og det jeg kan. Og når jeg har blitt ordentlig restaurert, eller restituert eller noe, så skal jeg kaste meg på de større emnene igjen.

Sånn som det å gå uten truse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gudbedre...Hvorfor skal hun måtte stå til rette for noe så bagatellmessig som om hun går med truse eller ei? Kanskje hun bare fikk lyst å gjøre det, for å kjenne på følelsen? Noe privatliv må da folk få ha, om de er aldri så mye i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at min kjære gikk uten truse på en firmafest. Det samme skjedde til julebordet. Da jeg spurte om dette sa hun at det ikke var noen spesiell grunn, og hun var tydeligvis ikke veldig interessert i å prate om det.

Når jeg tidligere har nevnt at det ville være pirrende om hun gikk uten truse på byen, har hun bare fnyst og ment det var helt uaktuelt. Hvorfor denne endringen. Forsåvidt helt greit, men når jeg ikke får være med på hemmeligheten er det ikke så kult liksom.

Kanskje alle trusene hennes var til vask, og hun hadde ikke noen rene igjen?

:wink:

Men seriøst, jeg tror dette er noe hun får et kick av. Det var hennes lille "hemmelighet" og at hun derfor ikke var intr. i å snakke om det, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det med henne som med meg at jeg går uten truser når jeg har tynne strømpebukser med "truse" i. Da sitter klærne bedre, ganske enkelt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at min kjære gikk uten truse på en firmafest. Det samme skjedde til julebordet.

Hvordan oppdager man slike ting tilfeldig? Ble litt nysgjerrig på det, jeg!

Til spørsmålet ditt: Jeg forbinder det å gå truseløs som noe seksuelt. Det er noe en gjør for å pirre noen eller bli pirret selv. Jeg går sjelden uten truse, men når jeg har gjort det er det av ovennevnte grunner.

Men for kjæresten din kan det jo bety noe annet. Kanskje hun blir litt opphisset selv når hun vet at hun ikke har på seg noe under kjolen sammen med kolleger (som hun vanligvis treffer i et jobbmiljø), og at det er hennes lille hemmelighet?

Det trenger i hvertfall ikke bety at hun vil pirre noen av kollegaene sine.

Siden jeg har mine tolkninger av hvorfor man går uten truse ville jeg (hvis jeg kom i den situasjonen) uansett bedt henne om en fornuftig forklaring, sånn at du kan slappe av og få bekreftet at det ikke er noe problem...

(Hvis jeg hadde gått uten truse på et julebord med jobben ville det sannsynligvis betydd at jeg hadde noen i "kikkerten" og jeg ville dermed ha gått over en grense i forhold til kjæresten min.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...