Gå til innhold

Over 25 og evig singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som faktisk tar oppriktig glede i å vise

jenter som tror at vi gutta skal 'løpe' etter dem nøyaktig

hvor galt deres forutinntatte innbilske syn på seg selv er...

Som du reder,så ligger du...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gale er jo åpenbart sivilstatusen. Sannsynligvis burde vi få statsstøtte som kronikere, ett eget skattefradrag i det minste!

Ja ! :skratte:

Skrevet

Min erfaring med utenforstående øyner, er at de "evig single" har visse krav og ikke tar sjangsen i å bli kjent med nye mennesker. Selv om den personen fremstår slik og slik den ene gangen, betyr det absolutt ikke at vedkommende er slik.

Sikkert mye i dette.

Det har mest med egen motivasjon å gjøre. Man må altså være sterkt fristet, samtidig som man virkelig tror på at man vil få flere og større fordeler selv, når man lever i et par.

Forelskelse og god personkjemi er nok en typisk forutsetning; hvis man ikke er helt desperat. Skulle vært interessant å vite hvor stor den desperate andelen av befolkningen egentlig er. Mistenker at den er stor.

Imidlertid har alder 25 år og "evig singel" absolutt ingenting med hverandre å gjøre; som andre også sier her.

Skrevet

Men det er altså ingen som er bra nok?

De er sikkert bra nok i massevis. Men jeg foretrekker altså å leie fremfor å eie. Uten kontrakt og bindingstid :fnise:

Skrevet

De er sikkert bra nok i massevis. Men jeg foretrekker altså å leie fremfor å eie. Uten kontrakt og bindingstid :fnise:

Best du passer på mens noen fortsatt er villige til å leie da vettu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...