AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #21 Skrevet 24. desember 2011 Jeg er en av de som faktisk tar oppriktig glede i å vise jenter som tror at vi gutta skal 'løpe' etter dem nøyaktig hvor galt deres forutinntatte innbilske syn på seg selv er... Som du reder,så ligger du...
Frustrertpike Skrevet 24. desember 2011 #22 Skrevet 24. desember 2011 Det gale er jo åpenbart sivilstatusen. Sannsynligvis burde vi få statsstøtte som kronikere, ett eget skattefradrag i det minste! Ja !
Steinar40 Skrevet 24. desember 2011 #23 Skrevet 24. desember 2011 Min erfaring med utenforstående øyner, er at de "evig single" har visse krav og ikke tar sjangsen i å bli kjent med nye mennesker. Selv om den personen fremstår slik og slik den ene gangen, betyr det absolutt ikke at vedkommende er slik. Sikkert mye i dette. Det har mest med egen motivasjon å gjøre. Man må altså være sterkt fristet, samtidig som man virkelig tror på at man vil få flere og større fordeler selv, når man lever i et par. Forelskelse og god personkjemi er nok en typisk forutsetning; hvis man ikke er helt desperat. Skulle vært interessant å vite hvor stor den desperate andelen av befolkningen egentlig er. Mistenker at den er stor. Imidlertid har alder 25 år og "evig singel" absolutt ingenting med hverandre å gjøre; som andre også sier her.
Knirke Skrevet 26. desember 2011 #24 Skrevet 26. desember 2011 Men det er altså ingen som er bra nok? De er sikkert bra nok i massevis. Men jeg foretrekker altså å leie fremfor å eie. Uten kontrakt og bindingstid
Steinar40 Skrevet 26. desember 2011 #25 Skrevet 26. desember 2011 De er sikkert bra nok i massevis. Men jeg foretrekker altså å leie fremfor å eie. Uten kontrakt og bindingstid Best du passer på mens noen fortsatt er villige til å leie da vettu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå