Gå til innhold

Iran bakterrorangrepene 11. september 2001


Gjest Johannes

Anbefalte innlegg

Her ser vi hvor lojaliteten din egentlig ligger.

Det var en underlig slutning. Men jeg synes de arabiske land burde slutte å skylde på vesten for alle sine problemer, og se litt nøyere på sine egne samfunn og hva som feiler der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SemperFi

Det var en underlig slutning. Men jeg synes de arabiske land burde slutte å skylde på vesten for alle sine problemer, og se litt nøyere på sine egne samfunn og hva som feiler der.

Helt enig.

Men om du blander Iran med Arabiske land må du lese litt mer historie, der får du stryk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Men om du blander Iran med Arabiske land må du lese litt mer historie, der får du stryk.

Tenkte mer på området, det ligger jo midt i tua. Jeg har en iransk venn , han regner seg som perser og ikke araber, er det det du mener ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Tenkte mer på området, det ligger jo midt i tua. Jeg har en iransk venn , han regner seg som perser og ikke araber, er det det du mener ?

Det jeg mener er at om du tror Iran er et arabisk land maa du tilbake til ungdomskolen for aa laere grunnleggende igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at om du tror Iran er et arabisk land maa du tilbake til ungdomskolen for aa laere grunnleggende igjen.

Når du kommer med sånne idiotsvar istedenfor å si hva du mener når noen spør, burde du nok ta kurset i folkeskikk en gang til. Og denne gang den utvidede versjonen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en underlig slutning. Men jeg synes de arabiske land burde slutte å skylde på vesten for alle sine problemer, og se litt nøyere på sine egne samfunn og hva som feiler der.

Kanskje freppere burde slutte å skylde på alle andre og selv ta ansvar for at de er så upopulære ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en underlig slutning. Men jeg synes de arabiske land burde slutte å skylde på vesten for alle sine problemer, og se litt nøyere på sine egne samfunn og hva som feiler der.

Det bør de så absolutt, men vestlig intervensjon utifra vestens geopolitiske interesser, er jo ikke akkurat fordelaktig for disse samfunnene. Akkurat som de har behvov for litt selvransakelse, så har vesten det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk freppere som Sebastian at de har voldsomme meninger om alt mulig, men når noen påpeker enkle faktafeil blir de rasende.

Iran er ikke arabisk og ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...