Gå til innhold

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave enda

Xaphan

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi

Har kjøpt 1 gave og spleiset på mor/far og lillesøster med storesøster. Spleiset på gaven til storesøster med lillesøster og spleiset gaven til storesøster med mor og far.

Resten får gavekort.

Blir litt latskap når jeg ikke har dame, da ville jeg ha brukt mer tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Jeg har kun fått kjøpt en gave til nå og den er til søstra mi. Har en del gaver igjen for å si det sånn :fnise:

Jeg er treig hvert år og imorgen etter jobb, så MÅ jeg komme i gang. Orker ikke å løpe rundt på senteret på lørdagen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke begynt. Var i byen både fredag, lørdag og i dag, men fant bare ting til meg selv.. :sjenert: Jeg spyr av å gå i butikker nå, men har hatt eksamensperiode, så har ikke kunnet gå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort unna to, så jeg er ikke stort bedre. Har vært sjuk i over en uke og ikke orket gå i butikker. Jeg skjønner jeg får et og annet å gjøre på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis ferdig med alle. Blir helt gal av å gå på kjøpesentre de siste dagene før jul, er alt for mye folk til at jeg klarer å finne det jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg skal kjøpe så det er den grøvste jobben gjort. Må bare vente til jeg får inn penger. Tipper det går unna på et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Kjøpte 11 julegaver i dag for ei venninne som var syk.

Vi satte oss ned og skrev en liste over hva de forskjellige skulle få, og jeg gjorde unna hele handelen på 30-40 minutter (innom vinmonopolet, h&m, nille, bokhandelen og brio)

Trenger altså ikke være så stress å handle julegavet rett før jul fant jeg ut så kanskje jeg skal gjøre det neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på det lokale kjøpesenteret i dag og kjøpte så å si alle gavene bare på et par timer! Kvaliteten på dem er så som så da :gjeiper: Nå gjenstår det bare en tur innom polet i morgen for å kjøpe de siste gavene, så er jeg all set :) Var ikke så ille som jeg hadde sett for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noen, men skal innom senteret i morgen. Har ikke så mange å kjøpe til da, så det tar nok ikke så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde meg ca ferdig med alle gavene på èn dag (brukte en hel dag på kjøpesenteret, og så var det unnagjort).

Idag har jeg hatt en rolig dag, og pludret med hjemmelagede gaver, som skal kjøres ut i morgen:)

Jeg har aldri vært flink å finne passende/fine gaver til folk, men i år er jeg ganske fornøyd. Fått unna det meste allerede, og sitter hjemme og slapper av før jeg og min bror skal pynte treet ikveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen gaver her. Satser på å komme meg ned til sentrum i morgen tidlig! Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe da... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen gaver her. Satser på å komme meg ned til sentrum i morgen tidlig! Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe da... :/

Det hadde ikke jeg heller, men det gikk greit for meg. Bare ha et litt åpent sinn og husk på at familie og venner er glad i deg selv om julegavene kanskje ikke er perfekte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...