Gå til innhold

Sats


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bli medlem på Sats mest på grunn av bassenget. Men jeg lurer litt på noe angående det. Er det påbudt med badehette? Og er det noen badevakter som følger med når vi bruker bassenget?

var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det, så jeg tok det bare her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer å bli medlem på Sats mest på grunn av bassenget. Men jeg lurer litt på noe angående det. Er det påbudt med badehette? Og er det noen badevakter som følger med når vi bruker bassenget?

var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det, så jeg tok det bare her..

Hvilket basseng snakker du om? På de Satssenterne jeg trener er det ikke basseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket basseng snakker du om? På de Satssenterne jeg trener er det ikke basseng.

Sats på nestun ( i bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats Nesttun er et trivelig senter :) veldig populært og dyktige instruktører. Du må ikke ha badehette når du skal i bassenget.

Men senteret skal flyttes om ca et år, til et sted uten basseng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats Nesttun er et trivelig senter :) veldig populært og dyktige instruktører. Du må ikke ha badehette når du skal i bassenget.

Men senteret skal flyttes om ca et år, til et sted uten basseng..

Ok, takk for svar. Hørte at de skulle flytte ja, men det er jo en stund til da.

Trener du der selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk for svar. Hørte at de skulle flytte ja, men det er jo en stund til da.

Trener du der selv?

Ja det gjør jeg, veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vurderer å bli medlem på Sats mest på grunn av bassenget. Men jeg lurer litt på noe angående det. Er det påbudt med badehette? Og er det noen badevakter som følger med når vi bruker bassenget?

var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det, så jeg tok det bare her..

Hadde det ikke vært enklere å ringe senteret for slike praktiske spørsmål istedenfor å spørre her i forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal senteret flytte? Jeg har hørt rykter om Skjoldskiftet, men den tomten ser da ganske liten ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært enklere å ringe senteret for slike praktiske spørsmål istedenfor å spørre her i forumet?

Hadde det ikke vært enklere å bruke tiden sin på noe annet enn å skrive det innlegget? Spesielt når jeg har fått svar.

Men, nei det hadde ikke vært enklere å snakke med senteret. Jeg har veldig problemer med å snakke med fremmede folk, og spør da heller på internett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For / mot badehette hvorfor? Jeg ville ikke gått i basseng der folk badet uten badehette. Man bruker ikke badehettefor at håret ikke skal bli vått vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Eller glemte å huke av for anonym? :(

Hehe, nei hvorfor skulle jeg det? Jeg trenger da ikke å gjømme meg bak anonymbruker på dette spørsmålet? Uansett, så trener jeg på sats fra før av, bare ikke på nestunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...