Gå til innhold

En brannfakkel - Modne menns tiltrekning mot unge jenter

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette må kommenteres, ja.

Først vil jeg si at det (generelt sett) ikke er det spor merkelig at voksne kvinner blir fiendtlig innstilt til spørsmål om menns tiltrekning til unge jenter. Jeg ville også blitt negativ om en kvinne fremhevet og foretrakk en yngre mann (er selv blitt 40 nå), selv om dette nok ikke helt kan sammenlignes.

Derfor vil et slikt tema være betent, uansett. I tillegg kommer selvsagt mistenkliggjøringen av dem som tiltrekkes unge jenter, alt fra impotens til ukontrollerbar kjønnsdrift, alt fra 'gutten i en manns kropp' til den gamle rå grisen, alt fra sukkertøy til knivdrap, hele skalaen fra åndssvak til slu, ikke så lite ulv, blå uskyld i møte med sort skyld, og så videre;

når, og dette er det vesentlige, en tiltrekning til en ung jente, i hennes første vår og med de første tegn til kvinnekropp, egentlig er normalt sett i fra et biologisk synspunkt, men knapt nok fra et sosialt. Med våre liberale holdninger og frihet så har vi, paradoksalt nok, gjort oss så ensomme i vår seksualitet. Man vil være evig ung, og hvem truer ikke dette mer enn de unge selv?

Jeg skal ikke si mer om unge jenter og sex, da dette sikkert ikke er passende stoff på et offentlig forum. Det er også ubehagelig å sette ord på dette, da det ofte får et preg av feighet (som nok kommer av at også jeg lider under holdingen samfunnet har til slikt). Det eneste som vel bør poengteres er at unge jenter ikke trenger være de hjelpeløse ofrene, snarere tvert i mot.

Til dere voksne kvinner: aldri gi slipp på den lille jenta dere en gang var!

Aldri begrav henne under press og konvensjon, ikke la bitre tårer vaske henne vekk, ikke se ned på henne fordi du føler deg overlegen. Ikke mist din impulsivitet, ikke gi slipp på din utstråling, ikke alltid vær så rasjonell. La den lille jenta fortsatt være der.

Å ha friske oppfatninger om livet er, når alt kommer til alt, den eneste måten en kvinne kan holde seg evig ung på.

Elefanten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elefanten, Salut!

Dette var vannvittig bra skrevet. Skjønte ganske tidlig at dette var en reflektert mann. Hadde vært fint om flere kunne (og da mener jeg dere kvinner) også kunne se ting litt i perspektiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke særlig mye å tilføye, i og med at jeg selv bare er en naiv jentunge icon_wink.gif på 18.

Det jeg ville si var: flott innlegg Elefanten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Amanda

Du virker slettes ikke som en "naiv jentunge" på meg tross at du kun er 18 år. Snarere tvert om, inleggene dine bærer preg av godt moden 18 åring.

Stå på du.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2002-05-20 13:18, Silje wrote:

Jeg er i den aktuelle kategorien - 18 år.  

Jeg har hatt, og har et forhold til en eldre mann (i 50 åra).

Dette blir for groteskt for min smak...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du hegelille...

Når ble et frivillig forhold mellom to voksne myndige mennesker GROTESK??? Det er jo kanskje ikke meningen at de skal gifte seg med hverandre, men de må vel kunne ha det godt sammen for det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vi utdebatterte Silje og hennes eldgamle kjæreste sist gang.

Lad oss la ikke falle inn i den fristelsen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke at det er noe problem her jeg? Så lenge dere "modne menn" (hvilken aldersgruppe er det egentlig?) ikke tvinger eller gjør noe med unge jenter som ikke de selv vil, eller så lenge dere kikker og holder det til det!

Vi kvinner kikker på unggutter også, hva er så galt med det? Vi kikker på unge, voksne, modne og eldre menn også, alt ettersom hvor mye de er å se på! Menn i uniform, kvinner med lite klær, unge jenter som stråler ungdom, deilige mannebein som utstråler viril mann med stor M eller ung nyfiken gutt som er sprek og frisk.

La nå synet og tanken få nyte det di vil, så lenge vi ikke skader eller gjør andre noe galt.

Jeg kikker ihvertfall på hvem jeg vil, og det tenker jeg å fortsette med! nemlig!

Dessuten så tror jeg mye av "ungdommen" også ligger skjult i sinnet! Har sett flere "modne" og "voksne" kvinner og menn som nesten lyyyser av energi og eventyrlyst. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare en liten kommentar til Silje fra en som ikke fikk vært med på den debatten. Vil bare du skal vite at du ikke er alene om din situasjon, jeg har det tilnærmet likedan selv og det gjorde godt å lese at det finnes flere enn meg. Ønsker deg og kjæresten all mulig lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Silje!

De er da du som hele tiden trekker inn din "modne" kjæreste i debatten.

Hvorfor ikke la ham slippe til her inne selv?

Jeg skrev at dere er utdebatert fordi temaet Silje og hennes eldgamle menn ikke interesserer meg i så måte lengre, om de er kjøreskolelærere eller ei.

Du må få leve livet slik du vil leve D

Lykke til! (JEg tror du trenger det)

Kjærlige hilsener Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er også enig i at temaet Silje+voksne menn er utdebattert og de tråden vi hadde ble jo ikke så rent lite kvalmende etterhvert.

Silje, vi er ikke interessert.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så stopper vi der, hva? Siljes tråd er lukket, og den skal ikke fortsette i denne tråden. Moderator.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble jo ikke store brannfakkelen dette, da, bortsett fra noen slettede, anonyme digresjoner,....

Jeg er en heterofil kvinne - feminist til og med - på 30 år som også syns disse 16-18 år gamle jentene er utrolig vakre. Hvordan kan man mene noe annet? De har en slags "ferskhet" over seg som er utrolig nydelig. La oss hygge oss med å se på alt som er vakkert - og særlig nå om våren!

Hey! La oss få noen kvinner inn som kan bekrefte noen fordommer om at slikt spørsmål skal gjøre oss voksne kvinner så sinte, hva?

Men når til og med en rabiat feminist som meg ikke blir provosert, så tror jeg ikke så mange blir det...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Føler meg litt i faresonen her, siden jeg er en 18 åring sammen med en 33 åring...

Siden jeg ikke skammes over det så skriver jeg inn her likevel icon_smile.gif

Menn vil nok til syvende og sist foretrekke kvinner med en egen modenhet. Unge kvinner er søte, yndige og mangler masse livserfaring som gjør et menneske så mye mer interessant.

Mitt motto når jeg blir eldre skal bli:

KJÆRLIGHET I HVER MINSTE RYNKE 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mentalt er ikke unge kvinner den store utfordringen for eldre menn.

Men en ung (20-25) sexy kvinne er og blir ALLTID mer spennede enn eldre kvinner.

Dette tror jeg gjelder for brorparten av eldre menn.

Jeg derimot liker både yngre og eldre kvinner både mentalt og seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mener du, anonym, at det er noe unormalt med deg som ikke bare tenner på kvinner som er 25 år eller yngre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...