Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg er mann, såkalt moden, og vil gjerne komme med noen betraktninger om dette fenomenet. La meg aller først si, at jeg tar helt avstand fra modne menn som prøver å virkeliggjøre sex med unge jenter, la oss si 15-18 års alderen. Men jeg kan ikke unngå å merke at jeg likefullt syns at disse jentene har noe veldig tiltrekkende hos seg. Pedofil gris, vil noen si... Men det er ikke BARNET i disse jentene jeg tiltrekkes av, men den gryende KVINNEN i dem! Men jeg har en klar "se-men-ikke-røre-holdning", så slapp av! Men det er ingen tvil om at man denne årstid, ser utrolig mye flotte ungjenter på byen, som eksponerer sine vakre, unge kropper slik at man får en ekstra påminnelse om deeres eksistens. Men hva er årsaken til denne tiltrekningen? Jeg tror det er en kombinasjon av det uskyldige, og ikke minst at de utstråler en fruktbarhet, som modnere kvinner ikke har. Denne "fruktbarhetsutstrålingen" er det ingen tvil om at vi menn tiltrekkes av fra naturens side, enten man vil det eller ikke. Naturen har jo lagt et betydelig "ansvar" på oss menn, for menneskehetens videre forplantning, og det å fange opp fruktbarhet hos unge kvinner, er nok et ledd i dette. Det var som sagt bare en ytring fra min side, de fleste modne kvinner vil vel betrakte den som kontroversiell, men vi kan ikke tie fenomenet ihjel heller? Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Unge piker er vakkert, derom er det ingen tvil! Feiret 17.mai sammen med en horde av flotte, unge jenter (og gutter) i år, middag og fest og folk hadde dresset seg opp. Glatte, fine, smekre alle sammen. Der satt jeg, 26 år, og følte meg 26 år GAMMEL Det var bare et lite øyeblikk, men det VAR der. Ja, ja. Godt jeg dater en mann som er endel eldre enn meg - og fremdeles betrakter meg som ung og fresh - det er jo det jeg er! God sommer, anonyme mann, herlig når folk får fillene av seg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei du anonyme mann! Ja, det var litt av en brannfakkel du sender inn her. Jeg er en moden mann selv og kan bare underskrive det du skriver om unge jenter. De er tiltrekkende og sexy - det er det ingen tvil om. Du er ikke alene om å synes det blandt oss gamlinger. "Gammel gris" det får så være - det er et faktum at sk. modne menn tiltrekkes av disse jentenes sexuelle utstråling. Når dette er sagt så må jeg videre si at jeg er en smule flau når jeg ser gamle menn sikler etter disse ungjentene. Jeg var en tur i Thailand for litt siden og må bare si at det er litt flaut å være en moden mann å se dine brødre komme leiende med en jente som kan være barnebarnet. Hvem utnytter hvem? Ja, det er nok et tema i seg selv. Til deg "mann" - fortsett med å bli tiltrukket men og la din "se men ikke røre" holdnig bli ved. Mvh. en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei du anonyme, må vel komme med en eller annen form for komentar her (de fleste ventet det vel *s*). Jeg er i den aktuelle kategorien - 18 år. Jeg har hatt, og har et forhold til en eldre mann (i 50 åra). Jeg har undret meg mange ganger om hvorfor de liker meg, ung som jeg er. For selv har jeg det jo motsatt, jeg tiltrekkes kun av eldre. Jeg har spurt og spurt. Felles svar har vært kroppen, ungdomheten, skjønheten og alt dette ytre. Men det som har stått sterkest hos de mennene jeg har erfaringer med - det er mitt unge sinn. Jeg har visst noe som de fleste kvinner mister ved alderen. De falt ikke for mitt ytre, men mine indre kvaliteter. Selvsagt gjelder jo ikke dette alle menn. _________________ Silje1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-05-20 13:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #5 Del Skrevet 20. mai 2002 ... ja vi må ikke glemme alle disse småjentene som frister stakkars modne menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mai 2002 #6 Del Skrevet 20. mai 2002 Der sa du d WACO! personlig må jeg snart betegnes som ei gammel griskjerring fordi jeg liker så godt unge menn. DE har jo så vakre kropper og er så barnlige så d er jo en fryd å være sammen m dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #7 Del Skrevet 20. mai 2002 Hets mot en annen bruker vil i ikke ha her på Kvinneguiden. Innlegget er slettet. Moderator. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-20 18:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #8 Del Skrevet 20. mai 2002 ....og det er lett å slenge spydigheter når man er anomym....ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 20. mai 2002 #9 Del Skrevet 20. mai 2002 Modne kvinner mangler fruktbarhet og seksuell utstråling? Vel -dere om det... Jeg for min del har vel alltid vært forholdsvis seksuell -også da jeg var 18. Men aldri så seksuell som jeg er nå. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mai 2002 #10 Del Skrevet 20. mai 2002 Anonym nicket mitt kommer av Beatles låten om Sadie som Paul Mccarthy en gang i livet var dødelig forelsket i. D var den første låt jeg og min kjæreste danset til. Derfor valgte jeg dette nicket. MEN LA D VÆRE SAGT; Jeg skremmer ikke akkurat menn ifra flatmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #11 Del Skrevet 20. mai 2002 Nelle: Jeg har ikke sagt at modne kvinner ikke HAR fruktbarhet, jeg sa at de ikke UTSTRÅLER fruktbarhet på samme måte som de unge. Hilsen den modne mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #12 Del Skrevet 20. mai 2002 Slettet. Moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-20 18:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #13 Del Skrevet 20. mai 2002 Slettet. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-20 18:14 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mai 2002 #14 Del Skrevet 20. mai 2002 Og man bør jo kunne registrere seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #15 Del Skrevet 20. mai 2002 Slettet. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-20 18:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #16 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg tenkte jeg måtte komme med en kommentar her, siden det rimelig ensidig kommer frem at menn titter på yngre jenter. Det er faktisk ikke slik at alle menn ser dette på samme måte. For min del utstråler en moden kvinne mye mer av det som virkelig tiltaler meg. En moden kvinne er som oftest selvsikker, hun er som oftest mer erfaren, hun har som oftest et roligere og behagligere sinn, og hun rett og slett lyser at hun er komfortabel med seg selv. Dette høres ut som en generalisering, men det er ikke ment slik. Unge kvinner kan da også ha disse egenskapene, men det er sjeldnere. Mange menn tenner på usikkerheten ved en kvinne, og liker å være den store, trygge mann de kan krype inntil. Dette vil de i mye større grad finne hos yngre kvinner. Det å kanskje være den første hun har og lære henne opp, tenner også mange menn. En yngre kvinne vil også få en moden mann til å føle seg yngre. Et ungt sinn vil føre til mer leking og barnslighet som kan være et savn hos mange menn. Klart unge kvinner er flotte å se på også, da tyngdekraften enda ikke har tatt dem igjen, jeg er da ikke blind. Allikevel utstråler modne kvinner så mye erotikk og erfaring, at jeg heller har blitt trukket mot disse enn ynge kvinner. Det er vanskelig å forklare, men det har nå engang bare blitt slik. Kvinner er som en god årgangsvin, blir bare bedre og bedre med årene. Kevin, som synes kvinnekroppen er verdens største underverk uansett ung eller moden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 20. mai 2002 #17 Del Skrevet 20. mai 2002 Ja dette ble jo en saklig debatt Må nå tilføye at det ikke kun er menn som tenner på ungkjøtt En glatt, myk og fast ung-sau med et skikkelig hårfeste klarer i allefall å tenne meg noe XXX Men som kjæreste tror eg at eg foretrekker de litt eldre, må liksom kunne prate med han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 20. mai 2002 #18 Del Skrevet 20. mai 2002 Alle dere anonyme; leser dere innlegget av sexysadie så skjønner dere hva hun mener. Men jeg tror sexysadie er en sexy ung dame med selvrespekten på rett plass. Om hun så mente at hun var sexy. Er ikke det flott da? Kåt voksen mann er jo en mann. Hva gjør en kåt voksen man inne på en kvinne GUIDE ? begynner å gå lei anonyme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. mai 2002 #19 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei! Jeg har allerede slettet altfor mange innlegg med personhets og usakligheter i denne tråden. Finner jeg mer av den sorten her å blir tråden lukket. Diskuter tema, og ikke hverandres nick eller skrivefeil. Moderator. _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-20 18:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #20 Del Skrevet 20. mai 2002 Hege, jeg lover at vi ikke skal diskutere hverandres SKIVEFEIL... *ler høyst upassende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå