Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #1 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en kontantkort mobil med innebygget kamera til en rimelig penge? Max 1000; Evt. en telefon med innebygget kamera og Net Com Youngtalk abo. Tviler på at kontantkort tlf jeg skrev om er mulig å få tak i, men det er jo lov å håpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 19. desember 2003 #2 Del Skrevet 19. desember 2003 Du kan jo prøve på kelkoo.no eller qxl.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 19. desember 2003 #3 Del Skrevet 19. desember 2003 Du får nok ikke en sånn mobil til under 1000 kr,men Siemens mc60 aventeres for rundt 1300 med kontantkort flere plasser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #4 Del Skrevet 20. desember 2003 Tusen takk for hjelpen begge to!! :D Du husker ikke tilfeldigvis en butikk du har sett den prisen på mc60 vel simsalabim? Blir veldig glad for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 20. desember 2003 #5 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg kjøpte min hos Lefdal,men mener å ha sett den hos Telehuset og flere andre plasser også den siste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå