Gå til innhold

flax julekalender


Gjest har jeg flax

Anbefalte innlegg

Gjest har jeg flax

Hei!

Den der flax julekalenderen, er det sånn at for å vinne så må symbolene være PRIKKLIKE (farge, stilling og sånn..) eller holder det bare med at det er likt symbol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest On Topic

Når du åpner luken er det bilde av julegaver, disse skal du skrape slik at du får fram symboler som er lik symbolene som står på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest har jeg flax

Når du åpner luken er det bilde av julegaver, disse skal du skrape slik at du får fram symboler som er lik symbolene som står på baksiden.

De er i svart hvitt da.. tenkte på om de pakkene i lukene må være 3 PRIKKLIKE, sånn farge ogsånn.

f.eks; en pakke med gul rød og blå, og 2 pakker med lilla, rød og hvit? men at symbolet er likt. har jeg vunnet da?

..litt rotete ble det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i svart hvitt da.. tenkte på om de pakkene i lukene må være 3 PRIKKLIKE, sånn farge ogsånn.

f.eks; en pakke med gul rød og blå, og 2 pakker med lilla, rød og hvit? men at symbolet er likt. har jeg vunnet da?

..litt rotete ble det

Hehe, når du har åpnet lukene skal du SKRAPE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når du har åpnet lukene skal du SKRAPE.

Eller har du skrapt? symbolene under skrapefeltet skal være like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest On Topic

Viss eg forstår deg riktig så er det de farga pakkene som kommer til syne når du åpner ei luke du tenker på. Desse skal du ikkje bry deg om, dei er bare til pynt. Når du har åpna luka skal du skrape i det feltet med pakken. Da vil eit svartkvit symbol kome til syne, som er lik på det som er på baksida av kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::sjenert: følte meg riktig klok nå

Jeg kjøpte den til samboeren min, og han skjønte heller ikke at man skulle skrape, så han bare åpnet lukene, og trodde han hadde vunnet 3. desember allerede, siden han hadde fått pakke alle dagene :fnise:

Har også en venn som ikke hadde skjønt at det skulle skrapes, så du er nok ikke alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte::sjenert: følte meg riktig klok nå

Hvis det er noen trøst brukte jeg et par dager på å forstå det samme. Tre pakke skulle gi 750 i gevinst, men pakkene mine var jo forskjellige. :sjenert:

Så snart jeg skjønte at man skulle skrape gikk det jo relativt greit, med tanke på at det står navn på symbolet under. :sjenert:

Man føler seg litt dum ja, men jeg er ikke et sekund i tvil om at de får en mengde "vinnere" i kø hos kommisjonærene etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gjett om jeg og samboer føler oss dumme. Vi har bare åpnet lukene hver dag, og skjønte aldri hvorfor vi fikk pakker i lukene hver hele tiden. Først nå skjønte vi at de må skrapes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har jeg flax

:klemmer: Bare husk å gje 10% av gevinsten til oss som har svart så går det så bra skal du sjå. :fnise:

får håpe jeg får hovedpremien da :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker du på den store (til 100 kr)?

Husk at du skal skrape etter at du har åpnet luken. Tok et par dager før vi skjønte det :fnise:

Og ja, symbolene må være helt like for at det skal bli gevinst. De er avbildet på baksiden.Symbolene har ikke farge, de er sorte.

:)

Edit: Ser at flere rakk å svare før meg...)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den til samboeren min, og han skjønte heller ikke at man skulle skrape, så han bare åpnet lukene, og trodde han hadde vunnet 3. desember allerede, siden han hadde fått pakke alle dagene :fnise:

Har også en venn som ikke hadde skjønt at det skulle skrapes, så du er nok ikke alene :)

Godt å se vi er flere. Jeg tror Norsk Tipping muligens har overvurdert nordmenns intelligens en smule med denne kalenderen. Men noen av oss forstår det i hvert fall før man kommer så langt som 24. desember da. Blir ganske flaut for de som stormer til butikken og skal ha premien. :rope:

I USA ville det blitt rettssak av dette. 24 pakker = 750x8= 6000 på hver. + Saksomkostninger og noen millioner for tort og svie ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...