Gjesten Skrevet 20. desember 2011 #21 Skrevet 20. desember 2011 Kjøpte varer for 4000 kroner og hadde kjørt helt hjem (4 timer unna) før jeg fant det ut. Det endrer selvfølgelig saken litt, men jeg synes fremdeles du burde gjøre opp for deg. Ring dem og forklar hva som skjedde, de har helt sikkert et kontonummer du kan bruke. Ring oss på telefon: 815 44 000 I tidsrommet 09-20 på hverdager og 10-18 på lørdager vil en av våre hyggelige kundebehandlere ta i mot henvendelsen din. Fra: http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/contact_us/contact.html
ninuska_ Skrevet 21. desember 2011 #22 Skrevet 21. desember 2011 Jeg stjal en tyggispakke nylig rett etter et stressende legebesøk. Kjøpte lunsj i butikken ved legesenteret. Var sikker på at jeg hadde kjøpt en tyggispakke når jeg pakket varene. Spurte kjæresten min om han hadde tatt den - det hadde han ikke. Den lå ikke der, så jeg gikk inn i butikken igjen og betalte for en pakke. Når jeg hadde kommet fram til universitetet, og skulle legge bilnøklene i lomma, lå det en uåpnet tyggispakke i den lomma. Jeg har da tydeligvis lagt den i lomma mi etter å ha tatt den fra hylla. Betalt de andre varene. Og surret Hadde ikke til å kjøre tilbake hele veien for den ene pakken, og senere gadd jeg ikke, rett og slett. Bare pass på bedre neste gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå