Gå til innhold

Gave til damer på ca 25 og ca 40 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe to gaver til to damer (altså to til hver), ei på ca 25 og ei på ca 40 år. Kjenner de ikke veldig godt, men skal feire jul med de :) Grunnen til at det er to gaver til hver, er at jeg skal kjøpe for en annen i familien også... Tror klær og smykker er utelukket siden jeg er litt dårlig på å se hva folk kan like og størrelser. Men tenkte på noe hår-/kroppsprodukter eller lignende, evt skjerf/votter eller bøker.

Hva slags merker på kroppsprodukter bør jeg evt gå etter? Og hvilke produkter er safe? Pris: mellom 200-400 per gave.

Eller andre tips til hva som kan falle i smak hos damer flest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjøp hår-/kroppsprodukter, for det er veldig individuelt hva man liker og trenger. Bøker og serier på DVD bør være rimelig safe. F.eks. koster hele Sex & the city 399,- på Platekompaniet nå og hvis du kikker litt på kultur & litteraturdelen av KG finner du masse boktips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort funker jo også. Det er upersonlig, men upersonlig er ikke nødvendigvis feil. :)

Enig i at hud- og hårpleieprodukter ikke egner seg til folk du ikke kjenner, man har så forskjellige behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke litt mer om dem? Interesser etc?

Er det ikke en tredjeperson som kan hjelpe med tips? Jeg hadde elsket hudpleieprodukter, fx fra Body Shop, men DVD er ikke noe for meg...

Smykker er jo ofte bankers, men det krever jo at du (eller en liten hjelper) kjenner stilen deres. Ellers er skinnhansker, ulltrøye og Deborah Lippman-neglelakk gode tips fra meg!

Fx har Moods of Norway kommet med supre ulltrøyer nå, koster 700, så du kan jo evt legge de to gavene sammen? Det hadde jeg blitt glad for i år :)

(de som jobber på butikk er ofte flinke til å hjelpe, og prøver på selv for å finne rett størrelse :))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp hår-/kroppsprodukter, for det er veldig individuelt hva man liker og trenger. Bøker og serier på DVD bør være rimelig safe. F.eks. koster hele Sex & the city 399,- på Platekompaniet nå og hvis du kikker litt på kultur & litteraturdelen av KG finner du masse boktips.

Hadde jeg fått dvder med Sex og city hadde jeg blitt forferdelig skuffet. Jeg har hverken tid eller interesse av å se det.

Da hadde jeg blitt mye mer glad for et sett med dusj-/bodylotionprodukter sammen med en eske luksussjokolade.

40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg sammen de to gavene til hver.

Kjøp sminke, hudpleie eller kroppsprodukt. Smykker, et lekkert og varm skjerf, massasje osv. Personlig så hadde jeg blitt glad for et gavekort på et konsertsted eller teater.

Det jeg ville ha sørget for at gaven kunne byttes siden du ikke kjenner disse og da er det lett å trå feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Ikke kjøp hår-/kroppsprodukter, for det er veldig individuelt hva man liker og trenger. Bøker og serier på DVD bør være rimelig safe. F.eks. koster hele Sex & the city 399,- på Platekompaniet nå og hvis du kikker litt på kultur & litteraturdelen av KG finner du masse boktips.

Bøker og dvder er ikke safe, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått dvder med Sex og city hadde jeg blitt forferdelig skuffet. Jeg har hverken tid eller interesse av å se det.

Da hadde jeg blitt mye mer glad for et sett med dusj-/bodylotionprodukter sammen med en eske luksussjokolade.

40

Amen!

46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, og hadde blitt glad for ullundertøy, f.eks. devold, helly hansen og kari traa har fine trøyer, enkelte body shop-sett (men der har jo folk veldig forskjellig smak), en biotherm-body lotion, gavekort til parfymeri, ørepynt i klassisk stil som f.eks. disse eller disse.

Eller så kan du kjøpe Helene Uris bok Kjerringer til en av dem! Beste boka jeg har lest i år. Og da får du jo byttelapp i tilfelle hun har den fra før :)

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...