lunem Skrevet 29. februar 2012 #41 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Tusen takk Krysser alt jeg har jeg også! Har kjøpt testen nå.. utfordringen blir bare å la den ligge legge nok før jeg bruker den KOOOS deg på Englandstur, søte deg :D Endret 29. februar 2012 av lunem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 1. mars 2012 spennende Lunem hehe, ja husker hvordan det var, kjupte noen tester fra billigtester så var vanskelig å la dem ligge:P tusen takk Lunem, det skal vi:D har ventet siden Juli på denne turen, så gleder meg vilt:D Fordel å ha en mann som er halvt Engelsk, vi bor gratis hos et vennepar:D idag er det Ultralyd, gleder meg kjempe:D tror selv det er ei lita inni der:D blir spennende:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. mars 2012 #43 Del Skrevet 1. mars 2012 Lykke til på UL! Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 1. mars 2012 #44 Del Skrevet 1. mars 2012 Oi, må skynde meg å tippe en liten gutt på deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 1. mars 2012 #45 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvordan gikk det med UL i dag? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 1. mars 2012 D gikk veldig bra på Ul:D fikk se en vilter unge som gjemte seg veldig:P Vi venter en liten gutt den 31.Juli:) ble satt fram nesten en uke:) så for 19 uker:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 4. mars 2012 #47 Del Skrevet 4. mars 2012 D gikk veldig bra på Ul:D fikk se en vilter unge som gjemte seg veldig:P Vi venter en liten gutt den 31.Juli:) ble satt fram nesten en uke:) så for 19 uker:D Gratulerer såååå mye for en liten gutt i magen din!! :D hihi Hvordan føltes det å se den lille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 4. mars 2012 #48 Del Skrevet 4. mars 2012 Hurra for en fin liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 4. mars 2012 Gratulerer såååå mye for en liten gutt i magen din!! :D hihi Hvordan føltes det å se den lille? tusen takk=D kjempe stas med en gutt, svigerinnen min venter og en gutt 1 mnd før oss så det blir kanon=) var fantastisk å se han, bare dumt han gjemte seg så fikk ikke se ansiktet:P men vi skal jo på ordinær UL 22.03, så får kanskje se bedre da=) vi bruker søndagen på å rydde i leiligheten, har ryddet et rom, skal ha stellebord og lekerom der når han kommer=) kjempe stas å begynne=) hvordan har din helg vært?=) god søndags Hurra for en fin liten gutt i magen kjempe stas med gutt, mannen min strålte da han så den lille gutten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. mars 2012 #50 Del Skrevet 4. mars 2012 tusen takk=D kjempe stas med en gutt, svigerinnen min venter og en gutt 1 mnd før oss så det blir kanon=) var fantastisk å se han, bare dumt han gjemte seg så fikk ikke se ansiktet:P men vi skal jo på ordinær UL 22.03, så får kanskje se bedre da=) Gratulerer med en liten gutt i magen!! Men var ikke dette ordinær UL? 22.03 er jo lenge til, og da er du jo laaangt forbi 18 uker..? Digg å bli satt en uke fram da! Kan tenke meg mannen strålte også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #51 Del Skrevet 4. mars 2012 Gratulerer med en liten gutt i magen!! Men var ikke dette ordinær UL? 22.03 er jo lenge til, og da er du jo laaangt forbi 18 uker..? Digg å bli satt en uke fram da! Kan tenke meg mannen strålte også ja! tusen takk=) nei dette var privat, siden vi reiser til England på tirsdag så ville jeg vite hva det var, siden ordinær UL ikke er før 2 dager etter vi er komt hjem=)har fått skikkelig sein Ul så vi gjorde det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 5. mars 2012 #52 Del Skrevet 5. mars 2012 tusen takk=) nei dette var privat, siden vi reiser til England på tirsdag så ville jeg vite hva det var, siden ordinær UL ikke er før 2 dager etter vi er komt hjem=)har fått skikkelig sein Ul så vi gjorde det=) Ah, skjønner God tur til England da! Blir vel noen fine babyklær derfra nå vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 6. mars 2012 tusen takk for det:) spiser frokost nå, så skal vi i banken å veksle penger, åsså pakke:D avgang herfra kvart på 4=) blir masse babyklær kan jeg tro, gleder meg til å handle klær, blir litt mer virkelig=D vet ikke om jeg får oppdatert mens jeg er der, men hvis ikke så ses vi om 2 uker=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 6. mars 2012 #54 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer så mye med en gutt i magen! gled deg masse til å bli guttemamma, det er helt fantastisk Og god tur til England, kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja vi gleder oss kjempe mye:) har gått berserk på gutteklær og sko her, halvparten så billig:D Å på mandag tar vi oss ein dags tur t Frankrike med bil, 4 stk for 200 kr. Slikk og ingenting:D Stor kose osse:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #56 Del Skrevet 23. mars 2012 Da var vi hjemme i Norge igjen:) mannen reiste i Nordsjøen dagen etter vi kom hjem så det er kjedelig=| Fikk kjøpt masse fine gutteklær:D har fylt opp ein kasse med klær:P å to par sko:D Var på ordinær ul i går, å alt så ganske bra ut. Eneste var at de slet med å finne nyrene hans. 3 stk leida etter de å stressa me det. Fekk beskjed om at det ikke var farlig, mest sannsynlig bekken nyre. Noen som vet hva det vil si? Har og kjent de deilige spakene utenpå:D men ikke mannen, lillegutt vil ikke sparke han:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 30. mars 2012 Da har jeg med idag vært 1 uke på jobb etter nesten 4 Mnd vekke:D kjempe kjekt å få begynna igjen:) merkelig kossen kollegane mine oppføre seg rundt meg nå siden jeg er gravid:P jobber som mekaniker og er eneste damen blant mange mannfolk, og de oppføre seg som hønemor:P de mener at jeg ikke kan gjøre noe siden jeg er gravid:P får ikke løfte en eske uten at jeg får kjeft:P kjekt at de passer på men er litt rart:P Noen andre som har det sånn på jobb? Ellers så går det veldig greit med meg og lillegutt:) han er aktiv og det er kjekt å kjenne:) Er og 23+1 idag :D Senere idag skal vi feire morfar sin 80 års dag:) bler knall kos:) han er like sprek ennå:D Ellers ska eg jobbe fram til onsdag, før det blir påskefri på meg:) skal ikke ut på noe spesielt Bare slappe av:) Noen som har store planer og skal reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 13. april 2012 #58 Del Skrevet 13. april 2012 Hatt en fin påske? Jeg er også tilbake på jobb etter en periode med sykemelding. Synes det er godt med litt struktur på dagene Håper det er fint med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 14. april 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 14. april 2012 påsken var veldig avslappende med masse god mat=) ja er deilig å være tilbake på jobb, det synes jeg=) litt tungt å jobbe fullt men det går=) var på svangerskaps kontroll i går, og alt så fint ut med magen og lillegutt=) magen er akkuratt der den skal vær og det er kjekt=) jeg og mannen var på babyshopping i går=D var på babyshop og kjøpte: stellebord(med balje oppi) madrass til sengen, stativ til himmel, himmel, 3 sengesett, 2 strekklaken, sånn lekegreia som er over senga, biteleke og sånn lekegreiå så er på gulvet med forskjellige ting:) han som hjalp oss var skikkelig hyggelig, og for en service:D fikk avlsag på alt, bare fordi han ville :D sparte 1000 kr pga han:D snille mannen:D så har jeg begynt å lage bleiekake til svigerinnen min, vi skal nemlig ha babyshower neste helg så det blir gøy:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 14. april 2012 #60 Del Skrevet 14. april 2012 Så deilig å få kjøpt inn litt ting! (jeg har enda ikke fått kjøpt inn noe av det du skaffa deg. hehe). Og kjekt med snille folk som gir rabatt Håper formen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå