Gjest Test Skrevet 21. desember 2011 #21 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg lurer rett og slett på hvordan dere menn er når dere blir forelsket. Er det litt sånn "ute av synet, ute av sinn", eller tenker dere på dama 24/7? Og ellers, hvordan føles det for dere å være forelsket? Jeg er ikke 14, men synes det er så vanskelig å se for seg Han like "tullete og fjasete" som meg i følelser og tanker Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lacim Skrevet 21. desember 2011 #22 Del Skrevet 21. desember 2011 Når forelskelsen først kommer, er det for min del mye usikkerhet inne i bildet. Føler hun det samme for meg? Har jeg tolket signalene hennes riktig? Når får jeg se henne igjen? Dere skjønner hvor jeg vil. Helt jævlig, men samtidig godt å kjenne de følelsene igjennom hele kroppen. (Her bør det nevnes det absolutt ikke gjelder avstandsforelskelse. Da er det mer eller mindre jævlig hele tiden. Tankene går hele tiden mot den jenta. Hva hun gjør for noe, om hun vet jeg er interessert i henne. Tenker å ta kontakt, ringe, sende en sms eller liknende. Redd for å bli avvist. Alt det der.) Den beste følelsen kommer når det meste av usikkerheten er lagt på is. Hele verden handler da om den jenta. Glede seg til å møtes igjen. Få se henne, se det fantastiske smilet hennes. Holde rundt henne, kysse, gi klemmer. Ligge tett sammen og se TV, prate eller bare rett og slett holde kjeft, kose, bare ha det godt sammen. Da går resten av verden på autopilot. Jobb og skole står bare i veien. Teller timer og minutter til neste gang vi møtes. Kjenne rastløsheten bre seg gjennom kroppen når det er tirsdags ettermiddag og det bare er et par timer til hun kommer på besøk. Støvsuger og vasker, rengjør på badet. Pynter litt så det ser skikkelig bra ut i leiligheten. Lager middag, tenner stearinlys og venter på at det skal ringe på døren. Absolutt alt handler om å imponere. Når kvelden er over, er det en bittersøt følelse som sitter igjen. Hatt det fantastisk fint sammen, men det har blitt sent og hun må dessverre dra hjem. Trøsten er at hun har invitert deg på besøk neste dag, og du gleder deg allerede. Ligger våken og tenker på henne, kjenner deg så utrolig heldig. At akkurat HUN var singel. At HUN som er så fantastisk er interessert i DEG. Bedre blir det ikke. Å være (ny)forelsket er en herlig følelse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #23 Del Skrevet 21. desember 2011 Herregud for en fantastisk tråd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enig Skrevet 21. desember 2011 #24 Del Skrevet 21. desember 2011 Herregud for en fantastisk tråd. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. desember 2011 #25 Del Skrevet 21. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #26 Del Skrevet 22. desember 2011 flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 22. desember 2011 #27 Del Skrevet 22. desember 2011 såå søtt!! jeg som trodde..bare jenter hadde dt sånn? jeg tok feil sååå bra=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #28 Del Skrevet 23. desember 2011 Neppe ... Når jeg blir forelska kjenner jeg at hjertet slår raskere med en gang jenta er rundt meg. Jeg blir automatisk glad uansett hva jeg er enn sur for. Kan sitte å se på jenta i flere timer uten å gå lei, vil bare holde rundt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #29 Del Skrevet 20. juni 2012 Flere ?? Anonym poster: a97ae0991a280cb78cf56d342ab7df68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. juni 2012 #30 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg lurer rett og slett på hvordan dere menn er når dere blir forelsket. Ingen fellesnevner som er allmengyldig for menn som sådan. Allikevel, lett irrasjonelle, fårete, happy, oppmerksomme er gjerne beskrivelser som passer høvelig bra. ...det er så vanskelig å se for seg Han like "tullete og fjasete" som meg i følelser og tanker Du må unngå den fella, at du evaluerer/vurderer ham på bakgrunn av hvordan du er/tenker, da blir det bare styr på sikt. Erkjenn det med én gang; ikke tenker han som deg nå og ikke vil han tenke som deg senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #31 Del Skrevet 20. juni 2012 Når jeg er forelsket er det eneste jeg tenker på å stappe kuken i dama. Ikke særlig romantisk? men hey..damer setter da pris på litt kjepp? Anonym poster: 9ede2584d70048cd03594606f7128d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 20. juni 2012 #32 Del Skrevet 20. juni 2012 Når jeg er forelsket er det eneste jeg tenker på å stappe kuken i dama. Ikke særlig romantisk? men hey..damer setter da pris på litt kjepp? Anonym poster: 9ede2584d70048cd03594606f7128d21 Og der har vi det jeg alltid har trodd menns forelskelse har dreid seg om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #33 Del Skrevet 12. september 2015 Bump Anonymous poster hash: 44208...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2015 #34 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er nysgjerrig på guttas alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #35 Del Skrevet 12. september 2015 De er i hvert fall noen år eldre enn de var da de svarte i tråden da den var ny Anonymous poster hash: a8bd7...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #36 Del Skrevet 13. september 2015 Meeeeeeeeeeeeer :-D Skikkelig koselig å lese! Anonymous poster hash: b06d1...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #37 Del Skrevet 13. september 2015 De er i hvert fall noen år eldre enn de var da de svarte i tråden da den var ny Anonymous poster hash: a8bd7...39b Haha, jeg fikk følelsen av at mange av de var under 20. Gjerne flere svar - med alder! Anonymous poster hash: 9a053...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 13. september 2015 #38 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg tenker på henne hele tiden, og blir i perioder euforisk, og vil være sammen med henne hele tiden, og bare holde og klemme henne. Får jeg ikke sett henne på lenge, om hun takker nei når jeg vil treffes, eller om hun velger å treffe andre i stedet for meg, så kan jeg bli an anelse deprimert. Men dessverre så forelsker jeg meg alltid i de jeg ikke kan få, så det blir aldri gjensidig, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå