Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 jeg jobber med kunder hele dagen og ser masse forkjellige folketyper. Men den som går mest igjen er den sure,bittre og ignorerendes typen.. Den som ikke sier takk, hadet eller god jul. Går det virkelig ikke an å være bitte litt hyggelige mor hverandre? i steden for å halvveis løpe hverandre ned rulletrappene fordi det kanskje kan være tilbud på ett smykke til kjerringa... det er tross alt ikke vår andres feil at du, hastverk-menneske, er treg med å handle julegaver!! jeg kan skjønne at desember er en dyr mnd, men hva med å gjøre det litt koselig alikevel? og slutte å la det gå utover andre? bare det ordet takk kan gjøre det myyye bedre. og det tar under ett sekund å si. har vi virkelig ikke råd til dette folkens?? ett usselt sekund? jeg sier ikke at det må smiles absolutt hele tiden, men av og til. skader det virkelig så mye?? jeg må bare spørre, for akkurat denne mnd virker det som om nesten samtlige har fått en helsikkens smell på skatten... så viss vi prøver i dag, å smile til en person, så skal jeg vedde på at der får et smil tilbake igjen. tviler på det gjør vondt..
Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #6 Skrevet 19. desember 2003 Takk!! Måtte bare få det ut!!! Blir mer og mer irreiter for hver dag som går og nå måtte jeg bare få det ut en plass Lenge leve KG!!!
Labella Skrevet 19. desember 2003 #7 Skrevet 19. desember 2003 Jeg prøver så godt jeg kan å smile til folk, og sier nesten alltid "hei", "takk" og "ha en god dag" til de som sitter i kassa f.eks. Også har jeg lagt merke til at hvis du smiler og sier "hei" til folk, så smiler de og sier "hei" tilbake - selv om du ikke kjenner dem :D Koselig det! I dag skal jeg smile ekstra mye! For i dag er jeg i kjempegodt humør! Takk for påminnelsen!
Gjest GreenSky Skrevet 19. desember 2003 #8 Skrevet 19. desember 2003 Det der irriterer meg også! På jobben pleier jeg alltid å hilse, og de som ikke hilser tilbake irriterer meg sånn. Jeg kan ikke hjelpe for det. Noen bare later som om de ikke har sett meg, andre kikker på meg som om jeg har sagt noe for å irritere dem, mens andre gir meg blikk som jeg var en lort under skoen dems. Hva er det med visse mennesker, egentlig!?
Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #9 Skrevet 19. desember 2003 Hva er det med visse mennesker' date= egentlig!? Ja det lurer jeg også på egentlig!!!!
Mette Skrevet 19. desember 2003 #10 Skrevet 19. desember 2003 Remyline smiler stort sett hun, stresser gjør hun iallefall ikke.
Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #11 Skrevet 19. desember 2003 Hadde alle vært som deg remy :D
Arwen Skrevet 19. desember 2003 #13 Skrevet 19. desember 2003 Jeg jobber også i butikk og etterlyser flere smil. :D det verste som finnes er forsåvidt ikke de som ikke sier noen ting, men de som sier litt håvent jaaa nå du sier værsågod. :evil:
Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #14 Skrevet 19. desember 2003 ja de som ikke sier noe er verst ja!! tar varen, slenger den på disken og bare ser teit på deg og går.. åh.. kjenner det såååå godt igjen!!
Gjest lurven Skrevet 19. desember 2003 #15 Skrevet 19. desember 2003 jeg prøver ofte å få i gang en samtale med damer som står i kassa jeg. men ikke alltid de vil prate heller.. er vel strassa da tenker jæ
Tilde Skrevet 19. desember 2003 #16 Skrevet 19. desember 2003 Vil nå tro jeg er ganske blid...,kan være litt taus da når jeg slenger varen på disken,men jeg sier alltid takk iallefall.. Men enig med dere, det er mange sure folk der ute! Smil og verden smiler til deg,er ikke det ganske sant?
Såpebobla Skrevet 19. desember 2003 #17 Skrevet 19. desember 2003 :D Jeg er så enig, jeg legger faktisk hele min sjel i å ikke se sur ut....det er så hyggelig at folk smiler...
Gjest Brunhilde Skrevet 19. desember 2003 #18 Skrevet 19. desember 2003 Jeg smiler da jeg... Jeg sier hei og takk og ha det - men det er slett ikke alltid jeg får hverken hei eller værsågod eller ha det tilbake...! Tror det går begge veier det der med smiling - en del av oss kunden kan nok bli flinkere - og det kan nok en del av dere butikkansatte også... Tror dere ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #19 Skrevet 19. desember 2003 Jeg er av den uhyre forsiktige kunden - jeg har den største respekt for kassadama. Det er så vidt jeg tør å åpne kjeften for å spørre om noe også. Aner ikke hvorfor jeg er så ydmyk...... Men jeg ser sikkert pottesur ut.
Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #20 Skrevet 19. desember 2003 Jeg smiler da jeg... Jeg sier hei og takk og ha det - men det er slett ikke alltid jeg får hverken hei eller værsågod eller ha det tilbake...! Tror det går begge veier det der med smiling - en del av oss kunden kan nok bli flinkere - og det kan nok en del av dere butikkansatte også... Tror dere ikke? seff!! ordla meg kanskje litt feil.. :oops: men jeg er heeelt enig!! mange ansatte som kan skjerpe seg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå