Gå til innhold

Hva med å smile litt mer?!?!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Smil er viktig, både for ansatte og kunder :D

Om man ikke føler for det, så prøv likevel! Det hjelper vanligvis og man får gjerne et smil tilbake! ( bortsett fra noen sære suringer, men noen av den sorten er det overalt,- og de får bare ha det så godt )

:kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D :D :D

Gode grunner for å smile:

Smiling øker kroppens egen produksjon av happy-hormoner!

Jo mer man smiler jo penere gamle blir man.

Om du går og ser sur ut mesteparten av livet så vil alle kunne se hvor sur du har vært hele livet når du blir gammel!!

Smilende mennesker virker på en annen måte på sine omgivelser og har derfor større sjanse for å oppleve uventede positive ting. :wink:

Så om man er såpass sur at man ikke vil smile for andres skyld må man nå iallefall kunne være smart nok til å smile for egen vinning! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
skulle nesten tror noen hadde lest tråden her' date=' for i dag på arbeid var det nesten bare smilendes folk :)[/quote']

Kankje det? Eller kanskje smilte du også litt ekstra etter å ha satt i gang tråden (OG tankene våre) og fikk tilbake med samme mynt? Koselig uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innser at jeg skulle lest denne før jeg laget min egen tråd på aktuelt....

Kunne virkelig trengt de smilene på jobb i kveld!!

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg gremmes over alle de sure folka jeg treffer i løpet av en arbeidsdag, men jeg har på følelsen at jeg er ganske arrogant og overlegen selv, privat.

Altså, sier jo takk og slikt, men sikkert med flyvertinne-smil - er ikke så hjertelig av meg alltid.

Jeg orker ikke å prøve å bli det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...