Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #121 Skrevet 21. desember 2011 Dette er litt lite typisk meg. Jeg pleier ikke å rette på folks rettskriving på denne måten, men for å understreke noe av det jeg har sagt om dine tidligere kommentarer (om at du uttaler deg som en proff uten å være det): du bruker objektform feil i første setningen din her. Det skulle stått: «Unnskyld, men tror ikke det var jeg som hadde et problem, her...». Dette sier jeg fordi vi snakker om forskjellen på objekt- og subjektsform, og at du er så forbanna fordi reglene stadig forsvinner fra språket. Nå bryter det sikkert helvete løs her, om at jeg er uhyggelig og usaklig, men det får så bare være. Kom med det Hvorfor føler du deg så truet av andre at du må henge dem ut? Har da aldri påstått at jeg har doktorgrad i lingvistikk. Kan du fortelle hvorfor du føler for å ta meg. Så sterkt? Har jeg skadet deg på noen måte? 2
Gjest Herr Drue Skrevet 21. desember 2011 #122 Skrevet 21. desember 2011 Slutt å spille offer. Kan vi ikke heller holde oss til saken? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå