FrøkenStrøken Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #521 Del Skrevet 27. februar 2013 Da var første time på mor/barn-trening gjennomført! Var sånn halvveis overbevist om at det skulle skjære seg, siden K er utålmodig og hater å kjøre bil. Det gikk over all forventning! Jeg prata så intenst på veien dit at han glemte å grine. Da vi kom fram måtte vi ta ei gigableie med fullt klesskift, men etter det var gjort unna gikk alt supert. Han lå på matta og fulgte meg med blikket hele tiden mens jeg trente, og i de øvelsene han var inkludert storflira han. Måtte ta en liten pause så han fikk spise, og da sovna han! La han ned på matta resten av timen, og der sov han til jeg måtte plukke han opp igjen.. veldig ulikt han, men han ble nok sliten av inntrykk og all treningen gråt noen minutter i bilen på vei hjem, før han sovna igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #522 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) ..og nå, etter at vi kom hjem, sovna han og ligger på treningsmatta i stua. Så løsningen på dagsoveproblematikken er visst trening Endret 27. februar 2013 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. februar 2013 #523 Del Skrevet 27. februar 2013 Så kjekt!! Også så fin han er, asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #524 Del Skrevet 27. februar 2013 Tuusen takk, Nutta! din er også helt nydelig ble helt drømmende av å se bilder av en helt fersk en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. februar 2013 #525 Del Skrevet 27. februar 2013 Nyyydelig Han ble rett å slett helt utslitt av den harde treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. februar 2013 #526 Del Skrevet 28. februar 2013 Tuusen takk, Nutta! din er også helt nydelig ble helt drømmende av å se bilder av en helt fersk en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 17. april 2013 Forfatter #527 Del Skrevet 17. april 2013 Har visst sluttet å oppdatere dagboka mi, jeg.. Fikk ikke så mye ut av det, lenger! Tror jeg lar den ligge litt, og kanskje heller tar opp skrivingen igjen en gang senere. Leser fortsatt i de dagbøkene jeg følger, så kanskje jeg kommenterer litt innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. april 2013 #528 Del Skrevet 17. april 2013 Har visst sluttet å oppdatere dagboka mi, jeg.. Fikk ikke så mye ut av det, lenger! Tror jeg lar den ligge litt, og kanskje heller tar opp skrivingen igjen en gang senere. Leser fortsatt i de dagbøkene jeg følger, så kanskje jeg kommenterer litt innimellom! samme her vurderer å slette min.. har jo ikke tid til å prioritere den lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 17. april 2013 Forfatter #529 Del Skrevet 17. april 2013 Sant det, Kakaoen! Blir at jeg føler jeg må han noe spesielt å skrive om, også, og når det er lenge siden sist blir det aldri noe av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. april 2013 #530 Del Skrevet 17. april 2013 Hehe, helt likt her også Var veldig morro når jeg var gravid og hadde tid, men nå blir det til at jeg prioriterer helt andre ting om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 17. april 2013 Forfatter #531 Del Skrevet 17. april 2013 Vi får ta det som et sunnhetstegn..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. april 2013 #532 Del Skrevet 17. april 2013 Skjønner det godt! Tipper at det blir slik her også, når tassen blir litt mer aktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 19. april 2013 #533 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har omtrent kutta min ut. Men kommer ikke til å slette, for er kun i den at detaljer som første spark og slikt står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå