CathrineMic Skrevet 12. oktober 2012 #322 Skrevet 12. oktober 2012 Kjedeligt at dere ikke fikk se fjeset, å fikk bilde da Men jeg for at morkaka så fin ut
FrøkenStrøken Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #323 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg hadde forresten rett i leie, hodet ned. Håper det holder seg!
Wanita Skrevet 12. oktober 2012 #324 Skrevet 12. oktober 2012 Så bra at alt så fin ut da, selv om dere ikke fikk sett så mye av selve gutten. Tenk at nå er det virkelig ikke lenge igjen...heldiggrisen Jeg vil og være fødeklar
FrøkenStrøken Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #326 Skrevet 20. oktober 2012 Seks uker til termin i dag, hjelpes... Skummel og fin tanke, tiden har rast fort i det siste! Var på en shoppingtur i formiddag. Vogna har kommet, så nå er den i hus! Fant også ut at butiken vi kjøpte dn i har hatt vannskade, så de solgte nå unna alt for 25%! Ble til at jeg plukka med noe småtteri da, ja.. Kjøpte en smokk, en ullbody, ammeinnlegg, vognpynt, diverse salver, kremer og olje, og ikke minst... Ammepute fra Doomoo! Har sett på flere, men ikke funnet noen som overbeviser. Denne virker helt herlig, den eneste faren er at jeg risikerer å "bruke den opp" før baby kommer. Sitter og støtter meg på den i sofaen nå, vil ha flere! Ser for meg den er perfekt til nattpute, men ikke helt sikker på at jeg har råd til å bruke den til det Resten av helga blir nok brukt på jobb, har med meg en del jeg skal prøve å få unna. Trøsta er at om tre uker er det permisjon, og ikke helgejobbing på leeeenge!
FrøkenStrøken Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #327 Skrevet 21. oktober 2012 Ikke super energi i dag, akkurat.. Holder på å få influensa, eventuelt (forhåpentligvis) en forkjølelse, og har null energi. Skulle ha spist masse energirik mat, kjennes det ut som, gjerne noe med sukker... Passer jo ikke så veldig bra, håper det går fort over! Skal sette meg ned og prøve å få unna de siste jobbgreiene nå, slik at jeg får slappet av etterpå!
FrøkenStrøken Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #328 Skrevet 21. oktober 2012 Da varjeg faktisk ferdig med helgearbeidet mitt, skulle feira med Mozell - om jeg hadde!
FrøkenStrøken Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #329 Skrevet 22. oktober 2012 ..og der var det 40 dager igjen til termin, høygravid ftw! (For å bruke en forkortelse som ungdommen liker, og som jeg aldri har tatt i min munn, men som føltes riktig nå..hihi)
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 #331 Skrevet 22. oktober 2012 Høygravid ungdomsspråket ja. Viktig å være litt ung også av og til
tr.heimspia83 Skrevet 23. oktober 2012 #332 Skrevet 23. oktober 2012 ..og der var det 40 dager igjen til termin, høygravid ftw! (For å bruke en forkortelse som ungdommen liker, og som jeg aldri har tatt i min munn, men som føltes riktig nå..hihi)
Ninnin86 Skrevet 23. oktober 2012 #333 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hurra for høygravid!! Håper du får en fin sisteperiode Endret 23. oktober 2012 av Ninnin86
Kakaoen Skrevet 23. oktober 2012 #334 Skrevet 23. oktober 2012 Da var vi begge høygravide Så utrolig deilig å ha kommet så langt. Siste innspurt nå
FrøkenStrøken Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #335 Skrevet 25. oktober 2012 35 uker på vei Forkjøla og trøtt, gleder meg til helg igjen.. Stort sett det dagene går med til nå, glede meg til arbeidsdagene og arbeidsukene er over! Har mye å gjøre, og heldigvis går tiden fort. Begynner å tenke at jeg kanskje ikke rekker alt på jobb før permisjonen, men tror egentlig det skal gå bra er så glad i jobben min, og det betyr mye for meg å gjøre den ordentlig - heldigvis! Det som gjør at jeg holder ut nå, tror jeg. Men SÅ glad for at g bare er to uker igjen Ultralyd igjen i morgen, spennende! Håper jeg får et glimt av ansiktet denne gangen, men er sikkert enda mindre å se enn forrige gang. Kommer nok også på hvem jeg havner til, tror det er mye forskjell på hvilken jordmor, og hvor god tid de har. Uansett bare litt over en måned til han kommer da, men er så spent på hvordan han ser ut! Ikke begynt å pakke bag enda jeg.. Er jeg sent ute, eller går det greit enda??
Kakaoen Skrevet 25. oktober 2012 #336 Skrevet 25. oktober 2012 Hurra for 35 uker Følger etter deg imorra Spennende med UL. Jeg skal til onsdag og sjekke hvor stor denna gutten er nå Jeg har ikke pakka så veldig mye enda. Fant fram stelleveska i går og putta oppi et ullteppe som svigermor har strikka, 3 bodyer i str 50 og 2 i 56, og 2-3 bukser. Og noen ullsokker og et par luer. Aner egentlig ikke hva jeg bør ha med til baby.. Til meg selv har jeg ikke pakka enda. Må sette meg ned en dag og skrive ned hva jeg må ha med.. Vil jo ha med noen komfertable klær, men disse bruker jeg jo nå så da er det ikke så lett. Åssen er det med innkjøpene? Fått alt i hus?? Her må jeg kjøpe noen flere kluter, håndkler og bleier til baby. Og har ikke kjøpt noe til meg selv Amme bh, ammetopper, store truser og ammeinnlegg.. Må nok skrive en liste der også :gjeiper:
CathrineMic Skrevet 26. oktober 2012 #337 Skrevet 26. oktober 2012 Hvordan gikk ultralyden idag? Fikk dere se litt mer til fjeset? Nå er det jaggu ikke lenge til han kommer God helg
FrøkenStrøken Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #338 Skrevet 26. oktober 2012 Nei, fikk ikke sett ansiktet! Samme jordmor som sist, lite spennende.. Fikk forsikret oss om at han fremdeles har både lårbein og ribbein, det andre skjønte jeg ikke stort av! Han var 5% større enn snittet, i følge målingene, noe som visstnok var innenfor normalen.. Håper det stemmer
FrøkenStrøken Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #339 Skrevet 27. oktober 2012 Vært ute og handla teppe til spisestua i dag, ble kjempelunt og koselig! Litt farge på det, vi har ei ganske nøytral stue enda, så det var godt Hadde egentlig planlagt å kjøpe en kommode til stell i dag, men det er så utrolig vanskelig! Badet er alt for lite, så vi har tre alternativ.. ikke få plass til å sitte på do, ikke komme oss inn i dusjen eller å ha så liten kommode at det ikke er plass til baby oppå den.. sukk.. så da dro vi bare uten å kjøpe noe i dag heller! Var nære på å kjøpe balje med stativ på barnas hus da, men siden det ikke ble kommode utsatte vi bare det også. Da vi kom forbi en skole i nærområdet, så vi at det var bruktmarked. Bare tre kvarter igjen av åpningstiden, så tenkte at det var liten vits, men stakk innom siden det likevel var på veien! Og hva fant vi der? Jo, akkurat sånn balje og stativ som vi skal ha! 700 kr billigere tilsammen enn på barnas hus, fornøyd med det Er jo sånne ting som er lett å vaske helt rent, så ikke skeptisk til å kjøpe brukt. Kjøpte også noen rimelige omslagsbodyer og en bamsedrakt, så og si ubrukt. Han som hadde brukt dem var med mammaen sin, ikke mange ukene gammel, så plaggene er nok sesongens modeller også Nydelig liten gutt, fikk lyst til å ta han med meg! Men får jo snart min egen Blir visst en rolig kveld... fant egentlig fram datamaskinen nå for å gjøre noe jobbrelatert, men da jeg fikk fram dokumentene kjente jeg at det ikke er aktuelt nå. Får ta det fram i morgen formiddag heller
CathrineMic Skrevet 31. oktober 2012 #340 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg liker også ha teppe i stua. Akkoratt som jeg føler det blir litt mer kosligere med en gang Imorgen er du jo 36 uker, å bare 30 dager igjen Det nermer seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå