FrøkenStrøken Skrevet 27. september 2012 Forfatter #281 Del Skrevet 27. september 2012 Så bra dere forstår, jeg føler jeg har blitt veldig vanskelig i matveien som gravid. Mye jeg ikke kan spise, og mye jeg ikke vil spise. Og nå som jeg prøver å kutte sukkeret blir det ikke akkurat enklere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. september 2012 Forfatter #282 Del Skrevet 27. september 2012 31 uker på vei! Begynner å bli stooor nå, hurra for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. september 2012 #283 Del Skrevet 27. september 2012 Hurra for 31 uker Ikke lenge igjen nå Hvordan liker dere an med baby-shoppingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 28. september 2012 #284 Del Skrevet 28. september 2012 Woohoo for 31 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. september 2012 #285 Del Skrevet 28. september 2012 Dæh! 31 uker allerede gitt , Hurraaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 28. september 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 28. september 2012 Ja, ukene går unna! Går veldig fort nå, litt blandet følelse, vil både stoppe og spede opp tida.. Ikke shoppet noe mer i det siste,slike aktiviteter foregår kun på helg.. jeg har ikke energi til å gjøre så mye etter jobb! Kanskje blir det handlet noe i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 28. september 2012 #287 Del Skrevet 28. september 2012 Hurra for 31 uker Jeg trodde de siste ukene kom til å gå sakte, men fra uke 30 til nå har faktisk gått kjempefort Det liker vi! Stor fredagsklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 29. september 2012 Forfatter #288 Del Skrevet 29. september 2012 Da har vi shopper litt mer! Var på et sekond hand- marked med bare barneting og fant litt billige klær, et gravidbelte (som jeg kanskje ikke får brukt, fant ut etterpå at det lukter røyk, men skal prøve å vaske) og en svart stelleveske. Den skal vi ha til pappaen, i tilfelle jeg ender med en litt mer fancy Var også innom Barnas Hus og kjøpte Voksi, 30% er jo mye å spare når prisen er såpass! Målte i den minste bagen til Brio, som er ganske lik størrelsen til Emmaljungas city bag, og det går nok fint Godt å komme hjem etter denne runden! Nå skal vi slenge oss i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. september 2012 #289 Del Skrevet 29. september 2012 Det er så koselig å shoppe babyting Har dere kjøpt inn mye, eller? Veldig greit å kjøpe på salg, ja, for babystasj er dyrt... Så 30% på voksi er jo helt suverent Ha en super lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 3. oktober 2012 Siste dag i den 32.uka, snart nedtelling til 33! Og til helga er det ei uke ferie, det blir fantastisk herlig det vil faktisk si at etter disse to dagene er det bare fire jobbuker igjen! Skremmende, og ikke minst godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #291 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hikk.. Hikk.. Hikk.. Syns det er litt ubehagelig med denn hikkingen jeg, føles som om mageinnholdet er urolig, akkurat som reisesyke! Men så lenge det er et godt tegn får jeg være glad til, stakkars lille baby drikker vel mye der inne. Hadde hikke selv i dag også, så vi vet hvordan den andre har det! Begynner å bli så glad i baby, har et helt annet forhold til han nå som bevegelsene er blitt tydeligere. Kjenner jo at det er kroppsdeler i bevegelse, i motsetning til tidligere, når det bare var rykk og napp! Er ganske sikker på at han har ligget i hodeleie i iallfall to-tre uker nå, både pga hvor det hikkes, og at det alltid er mye bevegelse når jeg klemmer der føttene (mest sannsynlig) er. Blir spennende å se på UL neste fredag Har fått tømt litt esker med rot fra barnerommet nå, og kasta meg over kurvene med ull og den type plagg som står der inne. Det må vaskes opp, men det er alltid lettere å prioritere andre ting i maskina! Det har ligget på vent siden forrige sesong, men nå SKAL det taes så jeg får det unna veien. Motivasjonen er jo å tømme rommet helt, og få satt inn bokhylla som jeg skal fylle med innkjøpene vi har gjort til nå. Gardiner må også på plass, men har ikke sett noen jeg liker! Jeg vet hva jeg vil ha, ifølge min kjære, så det er ikke bare bare å kjøpe slikt noen som har funnet fine barnegardiner, kanskje? Lurer på om det skal bli tidlig kveld jeg, går bare og halvsløver mot helg og ferie. Jo fortere morgendagen kommer, jo fortere er den også ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 4. oktober 2012 #292 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hurra for 32 uker!! Skjønner hva du mener med den hikkingen... Blir litt lei av den, spesielt i og med at den kommer i tide og utide.. Men er jo et godt livstegn, egentlig Skjønner også hva du mener med at du begynner å bli glad i babyen Samme her! Kjenner igjen bevegelsene og bevegelsesmønsteret hans nå Så nå er det bare å glede seg til å møte og bli kjent med babyene våre!! Ha en fin torsdag!! Håper den går fort så du får helg og familietid snart Er det "voksen-ull" eller "baby-ull" du driver og vasker? Her kjenner jeg at motivasjonen for å vaske babytøy er større enn for voksentøy Jeg HATER å brette klær, men det gjelder foreløpig ikke babyklær Er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #293 Del Skrevet 4. oktober 2012 Voksenull ja, ville ikke ha vært så tiltak med småttisklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 4. oktober 2012 #294 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg HATER å brette klær, men det gjelder foreløpig ikke babyklær Er så koselig! Her også Bra det er noen som vasker voksen-ull også nå før vinteren Jeg vasket en vask her forrige uke, så nå er iallefall superundertøyet klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #295 Del Skrevet 4. oktober 2012 Får fremdeles stadig kommentarer på utseende mitt, syns det er utrivelig.. Dagens fineste var "du begynner å bli bra dryg nå, FrøkenStrøken". Hvorfor tror folk jeg syns det er ok å fortelle meg slikt, jeg er da veldig klar over hvordan jeg ser ut?? Har ordentlig hyggelige kollegaer også da, ei påpekte at jeg virker veldig sprek, frisk og oppegående.. Og at det er godt å se meg så enasjert og tilstede på jobb, selv om hun skjønte at det sikkert begynner å bli litt tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 4. oktober 2012 #296 Del Skrevet 4. oktober 2012 Folk vet ikke bedre tror jeg Så lenge du selv vet at du ser flott ut og bærer på lille gutten deres vel så betyr intet annet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #297 Del Skrevet 4. oktober 2012 Føler meg ikke så flott, har jo alltid hatt dårlig selvbilde pga vekta, så skulle gjerne sluppet kommentarer.. Selv om jeg er kjempeglad for grunnen til at jeg er større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 4. oktober 2012 #298 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor folk kan tillate seg å komme med sånne kommentarer "bare fordi man er gravid"!! Blir så irritert! Må jo gå an å oppføre seg ordentlig mot gravide også... Ikke bry deg noe om det!! Tenk på det du går igjennom og den fine premien du får om bare 8 uker!! Du er vakker uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. oktober 2012 #299 Del Skrevet 4. oktober 2012 Prøv å glem det!! De er sikkert bare missunnelige fordi de selv ikke har en så flott og fin babymage.. Bare en sliten fleskemage av for mye vin og godis :gjeiper: (vill gjetting ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. oktober 2012 #300 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg forstår hvirkelig ikke hva som får folk til å slenge sånne kommentarer!! Noe av det fineste jeg ser, er gravide, å NYT graviditeten, ikke la sånne kommentarer komme inn på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå