Gjest Siri Skrevet 18. desember 2011 #21 Del Skrevet 18. desember 2011 Har tidligere vunnet tur på DFDS og gavekort på lokal butikk. I år har jeg vunnet gavekort på blivakker, som bare er en stor vits fordi koden gikk ut samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #22 Del Skrevet 18. desember 2011 Har vunnet en gang her på KG. Det var den tiden da julekalenderen var skikkelig koselig. En oppgave hver dag som gikk på alt fra forslag til gaver til en venninne til å lage et juledikt. Hver dag hadde sin tråd så vi kunne lese svarene til alle de andre som deltok. Vant kroppspleieprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2011 #23 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg vant Julenatt i Blåfjell-DVD i fjor på KappAhl sin julekalender. I år er jeg med på 2 stk. Har ikke hatt tid/ork til flere rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2011 #24 Del Skrevet 18. desember 2011 vant 3 i fjor og 1 i år venninnen min er utrolig rå på disse julekalenderene! Hun mååå ha noen jukseteknikker tror jeg! i fjord vant hun 15 ganger, og i år har hun vunnet 7 ganger iår= laserbehandling (hva søren skal jeg med det?? ) i fjord= sparmat gavekort på 1000 kr og joker gavekort på 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toyses Skrevet 18. desember 2011 #25 Del Skrevet 18. desember 2011 Har ikke vunnet noe ennå, og er med på 5 kalendere på nett. Men jeg satser nå på å vinne 750 000 på min Flax julekalender som jeg fikk i bursdagsgave av min kjære. Det er 1 eller 2 som vinner hovedpremien, og jeg er sikker på at jeg er en av dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 18. desember 2011 #26 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg vant 800 kr i gavekort hos Skoringen i fjor :D Men ingen i år - sålangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå