Gjest Elise Skrevet 18. desember 2011 #1 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg er med i x-antall julekalendre på nett. Har vært med i MANGE år, og aldri vunnet noe. Har DU vunnet noe noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 18. desember 2011 #2 Del Skrevet 18. desember 2011 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja, jeg har vunnet to ganger i løpet av 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 18. desember 2011 #4 Del Skrevet 18. desember 2011 nei, og jeg er med i MAAANGE selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mas Skrevet 18. desember 2011 #5 Del Skrevet 18. desember 2011 Har vunnet 1 gang for 11 år siden eller noe.. Ole Brum sengesett (superstas når man var 18 år gitt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 18. desember 2011 #6 Del Skrevet 18. desember 2011 Tror jeg vant i fjor. For det kom en pakke i posten stapp full av godterier og i bunnen, 20 flaxlodd hvor jeg vant 750kr på og ingen avsender Var med på så mange i fjor. Litt mindre i år. Men håper å vinne kattemat på Royal Canin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Del Skrevet 18. desember 2011 3 ganger i år og et par ganger i fjor... Er med på maaange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 18. desember 2011 #8 Del Skrevet 18. desember 2011 3 ganger i år og et par ganger i fjor... Er med på maaange... Hvilke da? Jeg har vært med på mange de to siste årene og vant en gang på dermanor. I år gidder jeg ikke så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2011 #9 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har aldri vunnet en dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mora1 Skrevet 18. desember 2011 #10 Del Skrevet 18. desember 2011 Har aldri vunnet, er med på ganske mange i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. desember 2011 #11 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg vant på KG kalender i fjor. Flere ventet på mitt svar hva gaven var, og når den endelig dukket opp var juleforumet fjernet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #12 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ofte vært med på 10-15 stykker hver dag, men i år har jeg vært innom DFDS og Startour sin innimellom, og jammen vant jeg ikke på DFDS sin! Vant tur-retur reise med DFDS og en hotellovernatting på et de luxe rom på et fancy hotell i Køben. Hyggelig med en Køben tur til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #13 Del Skrevet 18. desember 2011 Har vunnet en gang her på KG. Det var den tiden da julekalenderen var skikkelig koselig. En oppgave hver dag som gikk på alt fra forslag til gaver til en venninne til å lage et juledikt. Hver dag hadde sin tråd så vi kunne lese svarene til alle de andre som deltok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 18. desember 2011 #14 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Vinner aldri noen ting jeg Gubben vinner alltid, bare de siste to ukene har han vunnet 3 ganger på lokalradioen, og en gang i en annen konkurranse. Kanskje jeg skal skrive inn hans navn i morgen. Endret 18. desember 2011 av Bobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2011 #15 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) vant 3 i fjor og 1 i år venninnen min er utrolig rå på disse julekalenderene! Hun mååå ha noen jukseteknikker tror jeg! i fjord vant hun 15 ganger, og i år har hun vunnet 7 ganger Endret 18. desember 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2011 #16 Del Skrevet 18. desember 2011 Er med i 20 stk og har ikke vinni en eneste en! =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. desember 2011 #17 Del Skrevet 18. desember 2011 Vunnet to ganger i år. Ellers har jeg ikke vunnet så mye, men vant 8 billetter til Holmenkollhelgen for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2011 #18 Del Skrevet 18. desember 2011 Kan dere ikke skrive hva dere har vunnet og. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. desember 2011 #19 Del Skrevet 18. desember 2011 På KG kalenderen vant jeg mange ting: rettetang voks til fjerning av ansiktshår leppestift lipgloss med plump effekt (eller hva pokker det kalles) mascara ansiktskrem (husker ikke om det var mer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Papesse Skrevet 18. desember 2011 #20 Del Skrevet 18. desember 2011 Har ikke vunnet en shit! Men som jeg trøster meg med; Hell i spill uhell i kjærlighet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå