mariann Skrevet 19. desember 2003 #1 Del Skrevet 19. desember 2003 tok en qr eggløsningstest igår. den viste 2 røde streker...den ene bittelitt rødere enn den andre. forsto d sånn at da er det eggløsning på gang.. ei venninde tok denne testen ,etter å ha prøvd i 4-5 mnd ble hun gravid på første forsøk... nå har altså jeg tatt i bruk dette produktet etter 7 mnd prøving. vil ikke ha for store forhåpninger så jeg lurer på om dere har noen erfaring med dette og hvor stor er igrunnen tjangsen for å lykkest? håper dere har noen erfaringer eller vet om andre som har prøvd dette og vil dele med meg :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. desember 2003 #2 Del Skrevet 19. desember 2003 Testen iseg selv gjør deg jo ikke fortere gravid, men den er et veldig nyttig hjelpemiddel for å finne de dagene du har størst mulighet for å bli det. For selv om du finner el er det jo ikke garantert at det blir befruktning (noe jeg og mange andre her har smertelig fått erfare...) Husk å se at det er teststreken som er like sterk eller sterkere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Den er jo bare et hjelpemiddel til å finne eggløsning. Du kan jo også prøve med å kartlegge temperaturen din og på den måten finne eggløsningstidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå