Gjest Corto Maltese Skrevet 18. desember 2011 #21 Del Skrevet 18. desember 2011 Er det da sola snur? Har aldri sett at den snur da. Muligens den snur når det er natt? Det er det man sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 18. desember 2011 #22 Del Skrevet 18. desember 2011 Vel jeg antar jeg kan gå ut i skogen og danse den 22 Desember. Rundt et bål eller noe You and me? Jeg er klar for dans rundt bål den 22. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 18. desember 2011 #23 Del Skrevet 18. desember 2011 Og ja jeg vet at Vintersolverv er 22 Desember. Men det er enklere og bare ta det den 24 når alle de andre feirer Jul. Fint for deg, jeg feirer jul med juletre, julegaver, julenissen, nisselue, julestemning, julemat, jule-alt med familien min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 #24 Del Skrevet 18. desember 2011 Pokkers kristne folk som kom og stjal den ordentlige feiringa og bytta den ut med jesus-ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. desember 2011 #25 Del Skrevet 18. desember 2011 Fint for deg, jeg feirer jul med juletre, julegaver, julenissen, nisselue, julestemning, julemat, jule-alt med familien min. Jeg er også med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. desember 2011 #26 Del Skrevet 18. desember 2011 You and me? Jeg er klar for dans rundt bål den 22. :gjeiper: Greit men bare om du er mellom 25 og 28 år. Og mellom 163cm og 167 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #27 Del Skrevet 18. desember 2011 Pokkers kristne folk som kom og stjal den ordentlige feiringa og bytta den ut med jesus-ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #28 Del Skrevet 18. desember 2011 Vi bloter gamp på kirkebakken 22.desember. Så eter vi hestekjøtt og skåler for kraft og fruktbarhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #29 Del Skrevet 19. desember 2011 OOOkeeei.. Very interesting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. desember 2011 #30 Del Skrevet 19. desember 2011 Pokkers kristne folk som kom og stjal den ordentlige feiringa og bytta den ut med jesus-ting jesus-ting faktisk Men du kan jo feire jul akkurat som det behager deg vel? Uten jesus-ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå