Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg har akkurat fått min første ordentlige jobb etter endt utdannelse-Vernepleier.Det er en 80% stilling og grunnlønna er 262000 i en 100% stilling..Vil jeg få greit med lønn da?Er så treg når det gjelder økonomi...Og bekymret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 19. desember 2003 #2 Del Skrevet 19. desember 2003 Ja da får du en ok lønn - men ikke helt topp. (men bedre enn min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingeline Skrevet 19. desember 2003 #3 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei, jeg svarte deg i generell debatt, men jeg limer inn svaret mitt her også. Kommer du til å jobbe mye ugunstig arbeidstid? Det spiller også inn i spørsmålet om hvordan økonomien din blir. I noen yrker utgjør tillegg og overtid en stor del av lønna. Du har en årslønn på 262.000 hvis du jobber fulltid. Ettersom du skal jobbe 80 prosent, vil din brutto årslønn uten tillegg og overtid være 209.600. Det blir litt mindre enn 17.500 brutto i måneden. Fra denne summen skal det trekkes skatt. Om det er levelig eller ikke, kommer jo an på hvor høye utgifter du har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå