Gå til innhold

oppvaskmaskin eller for hånd?


Gjest anonym

vasker du helst for hånd eller bruker du oppvaskmaskin?  

1 stemme

  1. 1. vasker du helst for hånd eller bruker du oppvaskmaskin?

    • for hånd
      13
    • oppvaskmaskin
      64


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppvaskmaskin, men det er langt fra alt jeg vasker der. Gryter, kjeler og panner blir finest v håndvask. Treredskaper og redskaper m treskaft tas også for hånd ellers vil treet sprekke etter en stund v vask ved så høy temp som i maskinen. Ellers måtte de ha blitt oljet ved jevne mellom, men da syns det er like greit å vaske for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hånd - men ikke fordi jeg helst vil det! Bare fordi jeg ikke har noe valg! Når vi flytter inn i egen leilighet til neste år har oppvaskmaskin høy prioritet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppvaskmaskin, helt klart. Finnes ikke den ting jeg hater mer enn å ta oppvasken tror jeg.

Og selv om oppvaskmaskinen bruker lengre tid enn oppvask for hånd, så er det jo ikke tid jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjerring

Min santen, tenkte jeg det ikke! Slurvete utakknemlige pakk dere er! En god gammeldags skrubbekost gjør en adskillig bedre og mer nøyaktig jobb enn en vannmaskin! Si meg, tror dere på julenissen også?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! Vet du om det finnes flere av ham? :blunke:

Han er alenebarn, så broren kan du ikke få i alle fall. :blunke:

Det som er dealen her i huset er at jeg lager mat, baker brød, fixer matpakker, lager kos og sånt på kjøkkenet pluss klesvasken. Som mottjeneste til dette tar min mann alltid oppvasken.

Jeg hater å vaske opp - han hater å vaske klær. Ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin!! Det er så deilig å ha fått det nå! Alt blir mye renere, og man slipper oppvasken som hauger seg opp på benken.

Men noen ting vasker jeg fremdeles for hånd. Store fat, gryter etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin til det meste, bortsett fra det lille vi har som ikke tåler det.

Hadde blitt gal hvis jeg måtte ta oppvaksen hver dag. :-?

Har brukt opp min kvote uten oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke plass til oppvaskmaskin på kjøkkenet, dvs - kjøkkenet er i og for seg stor nok, men ingen skap som passer å fjerne... Så da vasker vi for hånd. Helt greit, jeg er vokst opp uten oppvaskmaskin, og med kun sambo og meg er det ikke SÅ mye kopper, litt værre etter bursdager etc, men da stiller alltid noen opp og hjelper til. Sambo har lyst på benkoppvaskmaskin, men vet ikke jeg om jeg er interesert i å bruke så mye penger på det, har jo strengt tatt ikke bruk for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ALDRI til å leve uten oppvaskmaskin igjen! :x

Ikke jeg heller!!!

Men jeg må innrømme at det er litt allright å komme hjem etter jobb og vaske opp noen få ting samtidig som jeg tenker på ikkeno' og tømmer hodet. Mental nedroing etter dagens mas på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke jeg heller!!!

Men jeg må innrømme at det er litt allright å komme hjem etter jobb og vaske opp noen få ting samtidig som jeg tenker på ikkeno' og tømmer hodet. Mental nedroing etter dagens mas på en måte.

Hater å vaske opp!! Hater, hater, hater!!!

Stresse ned kan jeg gjøre i badekaret :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å vaske opp!! Hater, hater, hater!!!

Stresse ned kan jeg gjøre i badekaret :wink::ler:

Men hva skal jeg gjøre da,-- vi har jo ikke badekar!!! oppvaskbenken er det som ligner mest! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker opp for hånd, og jeg tror faktisk på at det blir renere sånn. Min mor har oppvaskmaskin og tingene som kommer ut fra den ser aldri helt rene ut...

Har oppvaskmaskin stående, men den har aldri virket (siden den kom hit iallefall) så den oppbevarer vi sjokolade i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...