Gå til innhold

Verdens ondeste ideologi


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

"strider mot fornuft og fakta", "løgnaktige", "dikter opp", "tullball", "bløff", "ufattelige dumme"... Dette minnet mistenkelig mye om demagogi.

Nei, det er bare enkle fakta. Demagogeri er å appellere til fordommer. Altså slikt du prøver å spre. Jeg begrunner faktaopplysningene mine, og det er altså basert på høyst reelle observasjoner om hvordan løgnere som deg sprer løgner og kaller det "Climategate".

Du burde skamme deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest z0roaster

Nei, det er bare enkle fakta. Demagogeri er å appellere til fordommer. Altså slikt du prøver å spre. Jeg begrunner faktaopplysningene mine, og det er altså basert på høyst reelle observasjoner om hvordan løgnere som deg sprer løgner og kaller det "Climategate".

Du burde skamme deg.

Ja, innleggene dine oser virkelig av fakta. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, innleggene dine oser virkelig av fakta. :ler:

Lag deg en ny tråd hvis du vil diskutere climategate. Og når du gjør det, vær så snill og ta deg tid til å lese de tilsvarene du får. Jeg var selv klimaskeptiker som du fremstår som inntil jeg begynte å se litt nærmere etter når de jeg jeg var uenig med faktisk viste seg å ha mer innsikt og større oversikt over konteksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en ny tråd hvis du vil diskutere climategate. Og når du gjør det, vær så snill og ta deg tid til å lese de tilsvarene du får. Jeg var selv klimaskeptiker som du fremstår som inntil jeg begynte å se litt nærmere etter når de jeg jeg var uenig med faktisk viste seg å ha mer innsikt og større oversikt over konteksten.

Jeg har ikke diskutert climategate noe sted i denne tråden. På med lesebriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...