Gå til innhold

Hva har du gitt det selv i julegave?


Gjest Michelle82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man pakker det da ikke inn, det er mer det at man kjøper noe spesielt til seg selv på denne tida.

Jeg har kjøpt Macbook Pro!! Skulle egentlig kjøpe i mars, men nå driver dataen min og klikker hele tida, så er redd en skal dø før den tid. Så søs, som bor i USA, har kjøpt for meg. Får den på mandag, for da kommer hun hjem! (Lurer litt på om jeg gleder meg mest til å se igjen henne eller til å endelig få mac? ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ny vinterjakke og gode sko, slik at jeg kan leke i snøen med datteren min uten å bli kald!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegave til meg selv? :sukk: Jeg kjøpe stadig ting til meg selv uten at jeg pakker de inn og kaller de for gave. Gaver er til andre. Ikke til en selv.

Jeg har ikke pakket mine ting inn eller lagt de under treet. Jeg har bare brukt "julegave til megselv" som en unnskyldning til å unne meg noe jeg vil ha :sjenert: Skoene har jeg brukt to ganger, kløven skal prøves i morgen og sitter nå med laptopen på det nye bordet sitt i fanget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC-matte med kjøling

Kvar kjøpte du dette?

Sjølv har eg kjøpt gåvepakke med parfyme (Dior, Jadore) og ein leppestift frå YSL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakke fra feelunique, som inneholdt

MD skrubb

MD serum

Decleor balm

Decleor nattkrem

Fordi jeg handlet så mye fikk jeg gavepakke fra Feelunique: rens/toner/krem og serum fra Decleor. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen Lovestone-armbånd og en Designers Remix cardigan. Pleier å kjøpe bursdagsgave også jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir noe så blir det en romjulsgave. Ipad2 ( hvis det ikke ligger en under juletreet da ;) )

Ipad 2 ligger i listen min også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rødt skjerf fra malene birger og tre nelelakker fra chanel. Har faktisk pakket de inn også.... Fikk de pakket inn på butikken da. Er fordi jeg har flyttet hjemmefra og får nesten ingen gaver (men penger, selvom det er gaver). Men nesten ingen som jeg kan pakke opp. Og det synes jeg er litt trist, så jeg har tatt saken i egne hender :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støpte akrylnegler i salong her om dagen, og så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en genser/topp eller to. Fikk mye lønn i desember, og var ferdig med alle julegavene i november. Kan jo ikke risikere å ha mer penger igjen til neste lønning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nye vintersko, nye kjoler jeg skal ha til julen, en time til frisøren for å farge håret, ny foundation, og en pakke fra feelunique som besto av rens, fuktighetskrem, serum og scrubb. Kan ikke tro hvordan jeg har hatt nok penger til å spandere så mye på meg selv og kjøpe alt av julegaver denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...