Gå til innhold

Jubletråd for studenter

Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Linaria skrev:

Har hatt kjæreste i Skottland, men det var noen år siden. Møttes ikke via nettdating, nei. Møttes i virkeligheten! Så gammeldags :P

På pub? Er det sosialt å studere i Irland? Hva er best sv Irland, Skottland og England? 

Anonymkode: b7868...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På pub? Er det sosialt å studere i Irland? Hva er best sv Irland, Skottland og England? 

Kan dere ta denne diskusjonen på PM eller i en egen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig sosialt i alle landene, men jeg foretrekker Skottland. Studerte der i fjor og skal tilbake til høsten. Vi møttes på pub i Oslo 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Linaria skrev:

Veldig sosialt i alle landene, men jeg foretrekker Skottland. Studerte der i fjor og skal tilbake til høsten. Vi møttes på pub i Oslo 😃

Virker fantastisk! Er du ferdig med master? Tar du doktorgrad i Skottland eller hva vil du studere videre der? :) synes alle landene virker fantastiske og vil gjerne studere der et semester eller to selv! Er det lett å få godkjent fag i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker fantastisk! Er du ferdig med master? Tar du doktorgrad i Skottland eller hva vil du studere videre der? :) synes alle landene virker fantastiske og vil gjerne studere der et semester eller to selv! Er det lett å få godkjent fag i Norge?

Skal ta master der neste år. Tar bare ett år. Blir keltisk eller oversetting, tenker jeg. Var veldig lett å få fagene godkjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan en moderator please stoppe avsporingen snart??

Anonymkode: b7f5d...7d5

Sorry, altså, men jeg følte ikke et var så veldig avsporing å svare på spørsmål om utveksling i en julbetråd for studenter. Skal ikke svare lenger nå om folk ikke liker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer vel inn i denne tråden med en god og en dårlig nyhet. Den dårlige er at eksamenen jeg hadde i dag bestemte jeg meg for å trekke meg på for å konte. Så nå har jeg trukket meg for første gang, noe som egentlig er litt kjipt. 

Den gode nyheten derimot er at jeg fikk resultat fra en av de andre eksamenene i dag, og det ble A :D Tar ikke nederlaget i dag så veldig tungt nå lenger :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roper hurra for fire overståtte eksamener, hvor jeg ikke hadde troen på noen av dem. Nå er jeg glad jeg møtte opp og håper at jeg står i det minste. Her er altså målet med å møte opp og rable ned det jeg tror jeg kan dagens hurra! 

Anonymkode: 7daa3...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av 270 studenter er jeg 1/20 som fikk A på exphil i juss på UiB!!!! 
(Vet at karakteren ikke har veldig mye å si videre, men likevel utrolig glad da det er første karakter på universitetet) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG ferdig med siste eksamen og semesteret er herved over!! Grua meg skikkelig til anatomieksamen i dag, men den gikk strålende! Har sensurert min egen oppgave opp mot pensumboka (noe som såklart ikke er legit eller tellende på noe måte) men det ser ut som jeg ligger veldig godt an til B :bolledeig:

JULEFERIE <3 <3 <3 <3

Endret av boblevann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk A på min siste eksamen på UiO. Har nå nærmere A enn B i snitt på masteren :nori:

Kun selve masteroppgaven igjen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Holititten skrev:

Har fått A på alle mine eksamener første semester som student! Jippiiii

Hva studerer du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Fysikeren skrev:

Jeg fikk A på min siste eksamen på UiO. Har nå nærmere A enn B i snitt på masteren :nori:

Kun selve masteroppgaven igjen! 

Hva studerer du? Har du fått jobb?

Anonymkode: 0f150...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp karakter i faget jeg tok i høst kun for studiepoeng. 20-poengsfag, men jeg leste ikke i faget i det hele tatt fordi jeg kun trengte bestått. Møtte kun opp på forelesninger fordi det var obligatorisk, men gjorde vel til sammen 20 minutter med hjemmearbeid i hele høst og ikke ett minutt eksamenslesing (fokuserte på en annen eksamen), og jeg fikk B! Haha, føles nesten urettferdig.
Det ironiske nå blir vel at jeg får E i den jeg faktisk leste til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva studerer du? Har du fått jobb?

Anonymkode: 0f150...b38

Anvendt matematikk. Nei, planlegger å ta doktorgrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januarstipendet er på rundt 28 000 kr! Jippi. Jeg kan sette av 3 husleier, og sommeren er dermed reddet dersom jeg skulle være så uheldig å ikke få sommerjobb. 

Anonymkode: 0254c...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...