Gå til innhold

Den verste jobben du har hatt.


Gjest gloria

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Den verste møkkajobben jeg noengang har hatt, må være når jeg jobba på et utested i Langesund. De hadde pub og i tillegg gatekjøkken og bakeri. Hadde forskjellige vakter på de forskjellige stedene, og syns igrunn det hele var ille.

Var masse problemer med å få lønn der også, så etter et par måneder slutta jeg.

Før jeg begynte der hørte jeg endel negative rykter om stedet, men lettlurt som jeg var, så tok jeg jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobba som resepsjonist i et firma som drev med salg. Ikke meg i det hele tatt. Slutta etter tre uker.

Nå gleder jeg meg som en unge til å bli bibliotekar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba en dag som servitør. Svart. Uten opplæring. Ingen sa hva jeg skulle gjøre, bare ga meg to tallerker og sa to nummer, måtte lete etter bordene, og visste ikke hva som var på tallerkenene...Skulle egentlig bare være garderobe vakt. Slem sjef. Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et par andre her har jeg jobbet som telefonintervjuer ved siden av skole. Forferdelig jobb, sa jeg var syk for å slippe å komme dit mer... Hadde også et fantastisk en ukes vikariat gjennom Manpower her i Danmark. Tastejobb, det var ett felt som skulle endres og dette skulle gjøres ca 1 milliard ganger. Holdt på å gå totalt bananas etter første dagen. Sa noen dårlig tålmodighet? :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Telenor....

"Hei vi ringer fra telenor...vi merker at det er lite trafikk på linjen din....åhh?? har du skiftet leverandør??...ja vel...hva var årsaken til det?? bla bla bla..."

Dårlig behandling også...sjefene sa rett ut at de som ikke klarer kravene, måtte slutte....

Clea (sluttet frivillig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...