Gå til innhold

Den verste jobben du har hatt.

Gjest gloria

Anbefalte innlegg

Hva er den verste jobben du har hatt? En jobb du virkelig er glad for å være kvitt nå..

Min var en gang jeg og noen andre fikk tilbud om å rive en grunnmur. Takka ja jeg, men ALDRI mer. Hehe :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plukket bringebær en sommer - det var varmt og kjedelig. Opp klokka fem, sykle i en halv time, plukke fra halv seks til tre og så fikk jeg nesten ikke penger for det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke hatt noen ille jobber, men må jeg velge mellom de jeg har hatt, må det bli reklamedistributør.

Var slitsomt ja når Ikea-katalogen kom. Løpe opp og ned i ørten-tusen oppganger med det helvetes tunge bladet.... Slitsomt.

Men grei jobb den gang. Betalt trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "parra tomater" noen uker da jeg var tenåring :roll:

Gikk rundt i endeløse drivhus med en liten boks (som forøvrig hette "Ristian" :wink: ) med en lang pinne på som i andre enden ble til en flat plate på størrelse med en tjuekroning. Denne platen vibrerte når jeg trykket på boksen, og når jeg holdte platen borti tomatblomsten bestøvet den seg selv og slik er det vi får nye tomater.

Noen som klarer å forstå hvor mange sånne blomstre det finnes i 4 kjeeeempelange drivhus? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal jeg begynne å ramse opp?

Telefonselger for et inkassoselskap, bedrifter fikk skrekk vær gang jeg ringte...

Kassarbeider på Rema.. Mega og Kiwi er mye bedre

Jordbærplukker

Agurk-plante planter

Agurk plukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å pakke brev i konvolutter. Det gjorde jeg EN dag fordi det var rett over veien her og sånn sett lett-tjente penger.

Møtebooker. Varte i 3-4 måneder, 2-3 ganger i uka på kveldstid.

Fikk ny jobb og slutta på dagen.

Registrering for Posten. :Gjesp: 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jobben min var å betjene spillene på Tusenfryd. Kjempemoro å stå å stable bokser som folk kaster på i 8 timer om dagen. Det var jo rotasjon hver dag da. Men alt var nesten like ille. Første dagen min jobbet jeg på FrogBog. Det er der folk skal treffe oppi liljer i en damm med frosker de skyter med katapult. Åpningsdagen var 1. mai og det var kalt. Varmekablene til dammen virket ikke og parken var full pga alle gratisbillettene som var delt ut. Det var kalt og jævlig (ble jo klissvåt). Dessuten var det sinnsykt mye stress. Men jeg holdt ut en hel sommer for 50 kr timen. Når man er 15 år har man jo ikke så mange mulige jobber å velge mellom, så jeg hadde jo ikke mye valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vaskeridama

Jobbet en gang i et vaskeri i England. Før det første var lønna elendig £3.80 i timen,og jeg ble satt til å presse skjorter. Jobbet da i 8 timer om dagen med ei som haddde jobbet der i 30 år, og var rett og slett litt bitter fordi jeg hadde havnet rett på skjortestryking, mens hun hadde tilbragt de første 20 årene på laken, før hun ble "forfremmet" til skjorter, som tydligvis var mye mere stas :forvirra:

Hun var så opptatt av urettferdigheten i dette at hun nesten ikke prata om annet. Og nåde meg hvis jeg ble flyttet til håndstryking av skjorter før henne,for den jobben var hennes høyeste karriereambisjon,og ikke tale om at en ung jypling som meg bare kunne spasere inn og stjele DEN kremjobben rett forran nesa på henne... :ler:

Jeg prøvde å fortelle at jeg gjerne kunne begynne på lavstatusjobben-hånklebretting,men at jeg bare hadde blitt plassert der og at det virkelig var ett fett for meg,men det øret ville hun ikke høre på,gitt.

Jeg holdt ut i fem dager.

Helt fryktelig :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i en miniatyrisk platebutikk på et lite senter en gang, var ekstravakt etter skoletid. Bare meg og arbeidsgiveren som stod bak disken.. Det var ikke jobben som var fæl, jobben var litt luksus da, siden det var lite folk og lite å gjøre, og jeg alltid var alene på jobb når arbeidsgiveren min gikk etter den første timen. Stort sett kunne jeg sitte en hel dag og lese kvinnfolkblader :lol:

Fyren jeg jobbet derimot. Han blandet seg opp i alt jeg gjorde, kommenterte sminken min og klærne mine, til og med stringen min kunne han begynne å mase om. Og alle de gangene han ville ha meg med på middag, kino og konsert...! Det er ting som framprovoserer brekninger hos meg, voksne mannen som han var i forhold til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sommerjobb i et sykehusvaskeri en gang. Ikke nok med at vi vaska for selve sjukehuset, men alle sykehjemma i byen leverte også snusket sitt der. Jeg ble plassert i sorteringsavdelinga. Fy faen, pjuk og grøss! Hele drittklumper ramla ofte ned på bordet da vi rista litt i sengtøy/klær/håndklær. At vi også fant operasjonsutstyr som skalpeller, suturer og skruer, - og mengder med bortgjemte piller i putevara - kunne på ingen måte oppveie for drittklumpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært juletreselger, og det var no innmari KALDT!!! Ikke særlig morsomt heller. Så i disse juletretider synes jeg fryktelig synd på alle juletreselgere der ute.

Jeg har også gått med reklame og vært søndags-VG-selger. Ikke fryktelig spennende det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...