Gå til innhold

Rettigheter ved SF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt SF i 14 år. Har kjempet meg gjennom skole og jobb. Har fått en utdannelse, men klarer ikke få en fast jobb.

Nå er jeg sliten av SF. Er normalvektig og alt det, men ha ingen kontroll igjen på mat, trening o.l. Jeg er bare så sliten!

Har prøvd psykolog og legemidler osv, men har ikke kommet noen vei.

Hvor kan jeg få hjelp til å komme gjennom dagene, få en fast jobb og ha krefter og psyke til å takle den? Evt. økonomisk hjelp til jeg er sterk nok?

Er det noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt SF i 14 år. Har kjempet meg gjennom skole og jobb. Har fått en utdannelse, men klarer ikke få en fast jobb.

Nå er jeg sliten av SF. Er normalvektig og alt det, men ha ingen kontroll igjen på mat, trening o.l. Jeg er bare så sliten!

Har prøvd psykolog og legemidler osv, men har ikke kommet noen vei.

Hvor kan jeg få hjelp til å komme gjennom dagene, få en fast jobb og ha krefter og psyke til å takle den? Evt. økonomisk hjelp til jeg er sterk nok?

Er det noen som har peiling?

Dette postet jeg vel feil kanskje, beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

SF kan jo være både anoreksi, bulimi, tvangsspising, ortoreksi eller megareksi.

Du må nok være mer konkret hvis folk her skal hjelpe deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom arbeidsevnen din er nedsatt med minst 50% pga sykdom kan du få arbeidsavklaringspenger fra NAV.

Har hørt veldig mye positivt om avdelingen for spiseforstyrrelser på Modum bad, kanskje et slikt opphold kunne ha hjulpet deg? Ikke alle psykologer har like mye kunnskap om forskjellige problemområder, så du bør få behandling av noen som er veldig flinke på akkurat spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...