Amica Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen kloke hoder som vet hvor man får kjøpt busserullstoff? Jeg tenker på typen blå bomull med tynne striper. Eller kanskje noen har noen bra linker til noen som forhandler stoff? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Du kan prøve www.stoffogstil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Finner ikke ut hvordan jeg skal søke i annet stoff en boligtekstiler...? Er det jeg som er treg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvis du går inn på boligtekstiler kan du velge forskjellige typer stoffer f.eks. bomullslerret, dekorasjonsstoffer, duker, gardinstoff o.s.v. Det er ganske mye å velge i, men om du finner det du leter etter er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det sånn busserull som regjeringen har pleid å bruke som du mener? I så fall blir det stoffet laget av Grindakervev (Brandbu). Tror ikke de har noe webside, men du kan sikkert søke etter nummeret på gule sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 11. januar 2004 Nei, tror de er av dyrt ullstoff. Tror husfliden har, men ville bare se om det gikk an å finne noe på nett før jeg tok turen dit. Husfliden er jo ikke kjent for å være billig akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå