Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 hvordan liker gutta at vi runker dem? bare ta den i hånden, dra den opp og ned.. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Spør gutten du er med, for han vet best hva han liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest x4tretoen Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 :D Det er vanskelig å gjøre direkte feil.... med mindre du da er brutal. Det er vanskelig å beskrive spesifikt hva som er godt, men "innlevelse" er nok et element. Er hun følsom og oppmerksom på om jeg har det godt så er det bedre enn om hun har det travelt og har tankene et annet sted Om man liker å bli kjælt på pungen, anus ++ er vel rimelig individuelt. Selv syntes jeg mange jenter er litt for brutale med ballene. Skaftet kan jenta bare ta hardt i, men ballene er litt mer ømtålelige. Jeg likker egentlig best når jenta tar litt god tid, koser, duller og tar det ganske rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LionMan Skrevet 19. desember 2003 #4 Del Skrevet 19. desember 2003 hvordan liker gutta at vi runker dem? bare ta den i hånden' date=' dra den opp og ned.. hva skal jeg gjøre?[/quote'] Start pent!! Sikkert individuellt dette også, men det er lurt å starte forsiktig. Prøv å gjør litt forskjellig og se på responsen (følg med på ansiktet hans). Et godt tips er å bruke litt olje! En annen ting som du kan prøve er å spørre han under "akten" om han vil at du skal gjøre det raskere, hardere osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå