Gå til innhold

Julekjolen passer ikke...


marieee

Anbefalte innlegg

Fra januar til august i år var jeg supermotivert, trente masse og gikk ned mange kilo. Jeg følte meg kjempebra og fikk meg kjæreste i sommer.

Jeg mister alltid litt motivasjonen om vinteren, men dette er ekstremt. Var ikke klar over at det hadde blitt så gale, men julekjolen passer ikke lenger.

Prøvde den nettopp, og begynte å gråte. Skal på julebord i kveld, og må ta på meg noe annet enn planlagt :(

Flere som legger på seg om vinteren og har noen gode råd? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

A) Ikke misbruk ordet deprimert. For å kalle seg deprimert må man lide av en depresjon. Du blir ikke deprimert bare fordi kjolen ikke passer, du blir lei deg.

B) Det er ikke verdens undergang, du finner sikkert en annen fin kjole du kan bruke? :)

Det er slikt du må tenke på før du propper i deg da... Det er ikke noen andres feil enn din, ikke for å være slem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Slapp av :) De fleste går vel litt opp og ned, trøst deg med at det er ingenting som du ikke kan rette opp i.

Du er sikkert kjempefin i den andre kjolen uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold in slanker deg vel nok til å passe inn i kjolen. Så er det bare å passe matinntaket igjen, ikke noe stress det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a) Kjøp julekjole i slutten av november

b) Ikke kjøp trange body-con-kjoler. Jeg er slank, men har aldri supertrange kjoler i julen. Jeg skal jo tross alt spise åtte kilo pinnekjøtt. Så selv om jeg passer samme kjole hele året, så hadde det ikke vært krise om jeg gikk opp tre kilo over natten, fordi kjolen min er litt løs, samtidig som den er feminin og søt.

Tenk deg bedre om neste gang! Det skal ikke være krise å legge på seg litt før jula, bare kjøp bedre klær. Det er masse fint som ikke nødvendigvis skal zippes igjen i ryggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...