Amazed Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Skal ha årets siste eksamen på mandag. Kjenner jeg begynner å få god kontroll, men er fremdeles noen få ting som må på plass. Jeg lærer best av å skrive for hånd, lage tegninger og fortellinger (for å huske). Problemet nå er at jeg har skrevet så mye i det siste at jeg begynner å få skrivekramper. Vondt og sliten i musklene.. Eksamen skal skrives for hånd så jeg MÅ bare holde hånden ved like frem til da. Er det noen som har noen tips til øvelser eller hvordan få bort smertene? - Skrive med venstrehånden går ikke
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Det finnes tegnekart du kan laste ned, ellers notere på pc. For meg hjelper det å klemme midt på armen, spesielt ved albuen. Smør med Ibuxgel! Lykke til på eksamen
Sugerøret Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 og hiv innpå med magnesium + vann. Magnesium virker avslappendes på muskler strekkøvelser kan også hjelpe
Amazed Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2011 TAKK for svar. Dette skal prøves
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå