Scientia Skrevet 16. desember 2011 #1 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei. ;-) Gutt 17, søker venner på Skype. Generell prat osv.. (Morsommere enn å bare skrive.) Gi meg en beskjed nedenfor hvis ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. desember 2011 #2 Del Skrevet 16. desember 2011 Kåt, villig jente på 17 her. Elsker å vise meg på cam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 16. desember 2011 #3 Del Skrevet 16. desember 2011 Kåt, villig jente på 17 her. Elsker å vise meg på cam. Oooh, Katten, legg meg til a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. desember 2011 #4 Del Skrevet 16. desember 2011 Mjau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #5 Del Skrevet 16. desember 2011 meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christine Skrevet 16. desember 2011 #6 Del Skrevet 16. desember 2011 Haha ikke mobb stakkaren ) jeg er å 17 men pleier å prate med venner på skype da.. Hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christine Skrevet 16. desember 2011 #7 Del Skrevet 16. desember 2011 Fikk ikke med i forrige innlegg : Kanskje heller skrive, søker etter venner;) i stede for på skype ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 18. desember 2011 #8 Del Skrevet 18. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scientia Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Fikk ikke med i forrige innlegg : Kanskje heller skrive, søker etter venner;) i stede for på skype ?? Hvorfor burde jeg det? Teknisk sett ville det vært ukorrekt. Basert på det faktum at jeg søker venner på "Skype", altså på den bestemte plattformen, og ikke noe annet. Takk for din respons. Endret 19. desember 2011 av Scientia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scientia Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 19. desember 2011 Kåt, villig jente på 17 her. Elsker å vise meg på cam. Var nok dessverre ikke det jeg siktet til, men meget morsomt innlegg. - Denne responsen inneholder sarkasme, slå opp begrepet så tolker du det på en annen måte også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå