Gå til innhold

Stikkpiller til barn, hvilken vei skal den settes inn...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg tilhører vel "fagmiljøet" det refereres til her, og jeg har aldri opplevd noen uenighet om hvilken vei som skal inn først. Det er den butte enden, det. Derimot så er det mange andre som tror at den skal inn med den spisse enden først. Det er ikke så rart, det virker jo ganske logisk, men er altså feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom tråd....

Jeg har satt noen hundre stikkpiller på ungene mine og aldri vært i tvil om hvilken vei den skal inn... man har da logisk sans for søren.... :ler:

Ser jo at jeg har gjort feil, men jeg har ikke funnet igjen noen pille, så jeg regner med at det har gått bra allikevel...

Men morsomt å lære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helsesøsteren har nok rett...det er nok den butte enden som skal inn først..men dere, står ikke det i pakningsvedlegget da!!!!!mener på det :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for alle innspill!!

Jeg har nok ikke lest pakningsvedlegget nøye nok, har ikke hatt tid når pilla trengs... Men nå har jeg i alle fall lært hvilken vei den skal inn :ler:

Mamma'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den butte enden først..... pleier å duppe den i litt natusansalve slik at den sklir fort og greit inn, har aldri hatt noe problem med å få den inn.....

Hilsen erfaren mamma!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...