Gå til innhold

Babyen og jeg (",)


marre

Anbefalte innlegg

Hei Marre !

Nå er det lenge siden jeg har vært og "hilst" på deg- du forsvant jo så fort fra bryllupssidene :wink:

Virker jo som om det går bra med deg og den lille babyen i magen , og ingenting er vel bedre enn det :P

Skal prøve å bli flinkere til å stikke innom jeg :oops:

Klem fra anna27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Sen ultralyd på deg da...?

Vil dere vite kjønnet eller forblir det en hemmelighet til fødselen?

Jeg klarte ikke vente noen av gangene... :oops:

Håper du oppdaterer ultralyden...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig vært på UL !!!!!

det var helt sinnsykt !!!!!!! :P

Lille nurket som lå der inne og sparket og slo meg .... frisk som en fisk , alt så ut til å være i den skjønneste orden , og terminen stemmer med den første jeg fikk , 9 August .

Fikk med meg 6 ultralyd bilder hjem , og kan ikke se nok på dem ...

Dere som ikke har vært på UL enda må bare glede dere---- det finnes ingenting som kan sammenlignes med den følelsen å se barnet ditt koser seg i magen .

Ellers så er alt bra med både meg og nurket som dere sikkert allerede har forstått, magen vokser og ingen komplikasjoner har oppstått , sliter litt med vond rygg , men det er ikke noe ekstremt .

nei nå får jeg titte litt på deres dagbøker og se om noe spennende har skjedd

GOD HELG !!!!!

kos marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Først og fremst

Gratulerer med barn i magen !!

Her inne har jeg ikke vært før, tenkte jeg måtte stikke innom en tur, for å gjøre meg litt kjent med deg også. Nå har jeg lest hele dagboka di, og jeg blir rent misunnelig jeg :ler: Tenker tilbake på mine egne graviditeter, og får skrekkelig lyst på en til, enda det bare er 7 mnd siden jeg fikk sistemann :o

Jeg er rimelig fersk her inne i dagbokgjengen, er bare øve-prøver foreløpig, men vi satser på å starte prøvinga på nr tre til sommeren eller noe sånt.....

Så kos å se at det gikk så fint på UL, det er alltid kjekt. Husker mine egne UL, det var bare såå stort å se at det var en levende baby der inne, jeg ble helt satt ut jeg, spesielt med førstemann.

Blir spennende å følge deg fremover, du har masse å glede deg til :Nikke:

God klem fra Pludre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei alle !!!! :P

Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært her ... beklager...

Men man får sånne perioder innimellom hvor man ikke orker å sitte mer på dataen enn man må ....

Det skjer mye hele tiden her nå .

Magen vokser for alvor ... kjenner forskjell med jevne mellomrom , og nå er det ikke lenger noen tvil for folk som ikke kjenner meg heller å se at jeg er gravid... det er deilig .. da føler man seg ikke bare tjukk og fet :P

Den lille beveger seg masse... kjenner det ikke som spark utenpå magen enda, mer som kiling inni magen , men det er MASSE !!!! suuuuper godt , men man blir fort bekymret når det går for lang tid mellom hver gang ... typisk det . he he ...

Jeg har hatt en del problemer med rygg og nakke i det siste og går hos fysioterapeut , kombinasjon av graviditet og 8 timers arbeids dag ved pc hver dag ... så til neste lege kontroll skal jeg be om å få gå ned til 6 timers dager, det vil nok hjelpe litt...

Utenom det er jeg faktisk veldig frisk og rask ... DEILIG !!!!

Nei nå må jeg bare lese litt om dere og hva som har skejdd her siden sist ...

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE !!!!!

kos Marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp:

ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !!

:klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

SÅÅÅÅÅ lenge siden jeg har vært her inne nå .... Har vært uten data og da blir det heller ikke til at man får tatt seg tid når man er innom et sted å sjekker mail heller... men nå er min egen data oppe går igjen .

Jeg har faktisk bare 19 dager igjen til termin ---.... WÆH !

Jeg gleder meg stort ...

Har hatt et knirke fritt svangerskap , ikke mye plager i det hele tatt , men nå begynner jeg selvsagt å kjenne at det nærmer seg .

Jeg har masse kynnere og et fryktelig aktivt lite barn , hvilket også gjør sitt til at det er vanskelig å sove godt om nettene .

Fra flere ultralyder så vet jeg nå med ganske så stor sikkerhet at den lille er en gutt ... akkurat som bestilt!

:P

Dagene går fremover og snart er den lille her ... Nå har jeg ikke hatt tid enda til å se over de andre dagbøkene her, mange av dere jeg tidligere holdt et øye med må jo ha fått barn allerede .... til dere ; GRATULERER !

kos marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Hei på deg!

Der var du jo..19 dager igjen :o Så fort tiden har gått da, synes du akkurat er blitt gravid jeg!

Flott at du har hatt et problemfritt svangerskap og snart kommer det en liten gutt.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...