Gå til innhold

Babyen og jeg (",)


marre

Anbefalte innlegg

Ja , ja jeg får vel sette i gang med en liten dagbok her i stedet . Jeg va jo så godt i gang med brullupsplanene mine at jeg hadde egen bryllupsdagbok , men den blir ikke like flittig brukt nå fremover...den blir satt litt på vent .

Gleden var litt blandet den dagen jeg konstaterte at jeg faktisk har termin 4 dager før fastsatt bryllupsdato :o

har bestemt oss nå , 100 % for å utsette bryllupet og ikke fremskynde som jeg først hadde tenkt til ... og jeg har nå slått meg til ro med den tanken og kan endelig ofre alle mine gledestanker og all min energi på baby planlegging i stedet :P med kvalme !!!!!!!!!

Jeg er i prisnippet kvalm hele døgnet ...og jeg har nå prøvd alle tips jeg har kommet over her uten videre hell ...enda..

Ingefær .... kjeks...småspising ... eple/farris .... tok min første time med akupunktur i går og håper nå at det skal hjelpe ... det skal jo ikke merkes noen forskjell den første gangen , men jeg skal på ny time på mandag og da håper jeg å merke litt bedring ...

Heldigvis er det snart jul , så jeg slipper å stå opp tidlig for å gå på jobb ihvertfall ... problemet er bare at jeg ikke har spesielt god matlyst ...wæh ... og jeg er ofte så kvalm om ettermiddagene at jeg ikke orker tanken på å gå inn på et kjøpesenter for å kjøpe julegaver.... Jeg fikk kjøpt mine to første gaver i går ... og jeg har "bare" 14 igjen ...huff ...

Ellers så har jeg fått svar på de første blodprøvene og jeg mangler en del jern , så da får vi ta litt jern tabletter også da... Merker at det er flere og flere lukter jeg brekker meg av ... røyk... hvitløk -... og lakris .,, Heldigvis er det bare brekninger og ikke oppkast ...

Vel ... jg håper jeg skal klare å være ganske flittig til å skrive her inne og håper på mange andre "gravide" bekjentskaper ...

god klem fra marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen som dagbokskriver og gratulerer så masse med den lille spiren :D

Håper tilskudd av jern hjelper på formen!

Lykke til fremover!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten!

Fælt med den kvalmen, det må være forferdelig! Håper du blir tatt godt vare på, og at kvalmen gir seg så fort som mulig.

Gleder meg til å følge med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og velkommen hit!

Håper kvalmen gir seg snart så du kan begynne å nyte... :lol:

Ønsker deg en riktig god jul! :nisse:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Tenkte jeg fikk legge igjen en hilsen i denne dagboken også.

Håper du føler deg bedre snart !

Synes du tok en lur beslutning når du bestemte deg for å utsette bryllupet. Da kan du konsentrere deg om deg selv og den lille babyen i magen , og så kan du kose deg med å planlegge bryllup neste år.

Klem fra meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Marre!

Takk for hilsen i dagboka mi, så gøy at du ligger ca. 8 dager før meg. Jeg kommer til å følge med deg framover :-)

Håper formen blir bedre snart, så du får koset deg skikkelig i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ... og tuuuusen takk for koselige hilsner alle sammen !!! :P

Blir så glad når man får litt gratulasjoner .... deilig å vite at det er folk som støtter opp her og følger med, spesielt når man ikke har fortalt den gode nyheten til så veldig mange enda...

jeg sitter nå her med kvalmen min jeg ... er på jobb og de andre her inne driver å dekker bordet til julefrokost og det lukter mat overalt !!!!!! :evil: Snakk om å ta hensyn da ... æsj ... Har funnet ut at jeg tror Appelsin Juice døyver kvalmen litt , det virket sånn i går , har ikke klaffet helt i dag , men jeg har kanskje ikke drukket nok enda ..... må finne noe som hjelper før jeg blir gaaaaaaaaal!!!

klokken er bare 09:44 og jeg jobber helt til 16 ....dette kan bli moro ... huff ... Ha en fin dag alle sammen

God klem fra marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med forventet familieøkning. :kysse:

Velkommen som dagbokskriver.

Her er mange koselige jenter til støtte, oppbacking eller å spørre om noe.

Har satt umåtelig pris på disse sidene...

Er egentlig ikke skikkelig skriver her - men en dag - en dag - kanskje... :ler:

Klem fra Mayamor :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med barn i magen! :D

Bryllup er gøy, men det er nok lurt å utsette det til senere. Spesielt når du er så kvalm! Håper det bedrer seg med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer kjempemasse med baby i magen. Jeg husker jeg sleit vannvittig med kvalmen...leeenge. Men akupunktur hjalp meg altså så det var lurt å begynne med det såpass tidlig. Blåbærsaft ble forresten den store redningen min, ifølge legen var det grunne til at jeg slapp å bli lagt inn for å fôres intravenøst...puh!!

Egentlig skulle jeg bare ønske deg velkommen som dagbokskriver...men det ble litt ekstra..thihi. GOD JUL :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang ...tusen takk for koselige hilsner alle sammen :P

I dag har jeg en fin dag .... ikke spesielt kvalm , i forhold til hva det har vært ihvertfall ... Fredagen var helt J----- !!

Samboeren min måtte komme å hente meg klokken 1200 og da satt jeg med pose i bilen hele veien hjem og spydde som en gris , la meg til å sove og sov i 6 timer .

så heldigvis at det ikke er sånn hver dag !

Men nå spiser jeg salt små kjeks og drikker appelsin juice og det hjelper og i dag er jeg en helt annen jente :P

Har ny time til akupunktur i dag også ...

Ha en fin dag alle sammen

God klem fra meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj ...i dag er kvalme dag igjen ... sånn ordentlig ! Men jeg har ikke juleferie ..neida, må jobbe til 17 i dag ... var så vidt jeg klarte å være her i tide . Disse dagene her kunne jeg spart meg for , men men , det er vel bedre å være ordentlig dårlig i dag og ikke i morgen ... hvis man skal se det positive i det .... :lol:

Hadde ny time til akupunktur i går .... Jeg håper nå at det skal hjelpe.

Etter forrige gang fikk jeg jo også en dag hvor jeg var suuuuper syk , og akupunktur damen trodde nok at det var kroppens måte å vise at den tar til seg behandlingen på , kvitter seg med alle ulumskheter ... vi får se , men jeg krysser alt jeg har for at den behandlingen skal hjelpe .

Vel .... dere får ha en fin da alle sammen ... og en riktig GOD JUL !!!!

Håper alle finner god formen i morgen og slipper dette kvalme tullet ....

god juleklem fra marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for julehilsen i boken min,

og velkommen som dagbokskriver og fruktsommelig (Lillen lærte dette nydlige ordet for gravid på radioen idag... :ler: )

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Ja , så var det verste av julen over.... endelig .... Vel , jeg må innrømme at jeg tror akupunkturen har hjulpet meg noe enormt !!!! Etter siste behandling har jeg vært så mye bedre . Jeg har hatt matlyst i julen , og jeg har fungert uten å vært kvalm hele døgnet ... Så jeg har overlevd julen på best mulig måte...

Jeg tror nok at hvile og søvn hjelper også , for jeg merket i dag morges når jeg skulle på jobben igjen og sto opp etter klokkens vilje og ikke min egen , at magen sa ifra ... Men mye mye bedre er jeg ihvertfall uansett .

Ellers så kjenner jeg nå at det strekker seg godt om dagen ... det gjør jo ikke vondt eller noe, men det er litt ekkelt for man vet jo aldri om det er akkurat sånn det skal føles eller om det er noe galt ... Har en venninne som er gravid og hun er veldig pessimistisk , tror det smitter litt over ... Men jeg er egentlig positiv hele tiden jeg ... :P

Dere får ha en fortsatt fin jul og et GODT NYTT ÅR !!!

goooood klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...