AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #61 Skrevet 18. desember 2011 Like I said before, clothes doesen't change you. Er det så vanskelig å dytte det inn i hodet? Akurat!!!!!! Clothes doesn't change you, but it helps you to look better. Bare som silikon. Forstår ikke hvorfor kvinner, som tar silikon, blir dumme med en gang. Hjernen forsvinner jo ikke. De velger å ta silikon pga de vil føle seg bedre og de vil se bedre ut. Mange av disse kvinnene har høy uttdaning, høy IQ osv. Mange av dem er den beste mammaen i verden. Aksepter dette!! (unnsklyd for feil, er ikke fra norge)
apekatt Skrevet 18. desember 2011 #62 Skrevet 18. desember 2011 Akurat!!!!!! Clothes doesn't change you, but it helps you to look better. Bare som silikon. Forstår ikke hvorfor kvinner, som tar silikon, blir dumme med en gang. Hjernen forsvinner jo ikke. De velger å ta silikon pga de vil føle seg bedre og de vil se bedre ut. Mange av disse kvinnene har høy uttdaning, høy IQ osv. Mange av dem er den beste mammaen i verden. Aksepter dette!! (unnsklyd for feil, er ikke fra norge) Skal alle som ikke føler seg bra springe bort og ta plastikk med engang? Jeg liker ikke neglene mine fordi de er store, så skal jeg ta å fikse det også bare for å føle meg bedre? Hvorfor ikke prøve å jobbe med seg selv, det hjelper faktisk. Forresten, du har totalt misforstått det jeg sa. Ja, klær kan gjøre deg fin, men vi har faktisk ingen valg annet enn å gå naken. Silikon er INNI kroppen din, så ja det forandrer deg.
Gjest Rastl0s Skrevet 18. desember 2011 #63 Skrevet 18. desember 2011 1 gram er for mye. Det er jo ikke naturlig!! 1
Gjest MorAase Skrevet 18. desember 2011 #64 Skrevet 18. desember 2011 Kunstige bryst er en uting. Hvor er din stolthet og selvrespekt kvinne! 1
Gjest SoWanted Skrevet 18. desember 2011 #65 Skrevet 18. desember 2011 1 gram er for mye. Det er jo ikke naturlig!! Mye av maten du spiser er heller ikke naturlig. Kjemikalier man tilfører hud og hår er som oftest ikke naturlig. Det er ekstremt mye som ikke er naturlig. Om dette er det eneste argumentet ditt, så regner jeg nesten med at du lever som et steinaldermenneske.
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2011 #66 Skrevet 18. desember 2011 ALL silikon vises når man er naken. Det er og blir ekkelt! Vær deg selv og vær et godt forbilde for barna dine Folk som prater om ting de ikke har greie på er nokså ekle de også.
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2011 #67 Skrevet 18. desember 2011 Jeg knuller heller en smart kvinne med hengepupper enn en dum med plastikk... Har jeg ikke valget tyr jeg heller til onani, gladelig. Menn som vil ha en kvinne med slike fordeler er nok heller ikke intellektuelt begavet, så det finnes vel noen for alle! Noe sier meg at du har store mindreverdighetskomplekser..
Gjest Rastl0s Skrevet 18. desember 2011 #68 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Mye av maten du spiser er heller ikke naturlig. Kjemikalier man tilfører hud og hår er som oftest ikke naturlig. Det er ekstremt mye som ikke er naturlig. Om dette er det eneste argumentet ditt, så regner jeg nesten med at du lever som et steinaldermenneske. Lord Jesus Christ. Skal jeg slutte å leve da, fordi noe av det er kunstig? Dessuten spiser jeg veldig lite kunstig, du vet jo ikke noe om mitt kosthold? Å operere silikon inn i kroppen for å få større UEKTE pupper er noe HELT annet. Vi diskuterer ikke mat, men pupper med silikon. Jenta blir heller ikke mindre unaturlig hu heller da, for hu spiser selv sikkert noe kunstig. Hu blir fortsatt mer unaturlig enn meg. Kverrulant... Dessverre for deg så lever jeg i 2011, jeg har pc, bil og jeg trener på et moderne senter og driver med div. idrett. Så jeg går ikke med skinn og jakter på mat nei, det gjør jeg ikke. Unnskyld for å avlive den troen din altså. Det skal også sies at jeg ikke hadde slått opp om dama hadde tatt silikon, men kanskje jeg til en viss grad hadde blitt skuffet over at hu tar silikon for å føle seg bedre. Endret 18. desember 2011 av Rastl0s 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #69 Skrevet 20. desember 2011 Det skal også sies at jeg ikke hadde slått opp om dama hadde tatt silikon, men kanskje jeg til en viss grad hadde blitt skuffet over at hu tar silikon for å føle seg bedre. Enig. Jeg hadde nok heller ikke slått opp med dama om dette var tilfellet, men igjen så hadde jeg antagelig ikke funnet meg en dame i utgangspunktet som hadde prioritert såpass sterkt å ha store kunstige pupper. 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #70 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Lord Jesus Christ. Skal jeg slutte å leve da, fordi noe av det er kunstig? Dessuten spiser jeg veldig lite kunstig, du vet jo ikke noe om mitt kosthold? Å operere silikon inn i kroppen for å få større UEKTE pupper er noe HELT annet. Vi diskuterer ikke mat, men pupper med silikon. Jenta blir heller ikke mindre unaturlig hu heller da, for hu spiser selv sikkert noe kunstig. Hu blir fortsatt mer unaturlig enn meg. Kverrulant... Dessverre for deg så lever jeg i 2011, jeg har pc, bil og jeg trener på et moderne senter og driver med div. idrett. Så jeg går ikke med skinn og jakter på mat nei, det gjør jeg ikke. Unnskyld for å avlive den troen din altså. Det skal også sies at jeg ikke hadde slått opp om dama hadde tatt silikon, men kanskje jeg til en viss grad hadde blitt skuffet over at hu tar silikon for å føle seg bedre. Jeg vet ikke hvordan du skal leve livet ditt, men det eneste argumentet du kom med var at "herregud, det er jo uanturlig! KATASTROFE!". Med et så dårlig argument, så kan du forvente fra min side å få like dårlige argumenter tilbake. Du hadde blitt skuffet ja. Ærlig sak. Jeg hadde blitt ekstremt skuffet selv, dersom min kjæreste ble skuffet over meg fordi jeg tok et valg på mine vegne. Jeg blir skuffet over min kjære dersom han hadde skadet andre eller meg, eller at han hadde gjort ting som er ondskapsfulle. Hva han velger å gjøre for å føle seg bra utseendemessig eller psykisk, støtter jeg fullt ut uansett. Endret 20. desember 2011 av True Khaleesi
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #71 Skrevet 20. desember 2011 Jeg vet ikke hvordan du skal leve livet ditt, men det eneste argumentet du kom med var at "herregud, det er jo uanturlig! KATASTROFE!". Med et så dårlig argument, så kan du forvente fra min side å få like dårlige argumenter tilbake. Du hadde blitt skuffet ja. Ærlig sak. Jeg hadde blitt ekstremt skuffet selv, dersom min kjæreste ble skuffet over meg fordi jeg tok et valg på mine vegne. Jeg blir skuffet over min kjære dersom han hadde skadet andre eller meg, eller at han hadde gjort ting som er ondskapsfulle. Hva han velger å gjøre for å føle seg bra utseendemessig eller psykisk, støtter jeg fullt ut uansett. Enn hvis han fant ut at han ville operere silikon inn i armene for at det skulle se ut som at han hadde større biceps, eller i brystkassa for at det skulle se ut som han hadde større pectoralis? Dette hadde du godtatt glatt? Eller du hadde ikke i det minste tenkt; hva i helvete er det det han gjør? 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #72 Skrevet 20. desember 2011 Enn hvis han fant ut at han ville operere silikon inn i armene for at det skulle se ut som at han hadde større biceps, eller i brystkassa for at det skulle se ut som han hadde større pectoralis? Dette hadde du godtatt glatt? Eller du hadde ikke i det minste tenkt; hva i helvete er det det han gjør? Jeg hadde ikke forstått det helt, siden dette faktisk kan endres uten operasjoner. Det er noe som kalles for styrketrening! Pupper kan ikke endres. Eller jo, de endres som regel etter graviditeter og amming. Da blir de ofte slappere og tommere. Hadde brystene mine vært muskler som kunne blitt trent større og fyldigere, så hadde jeg aldri operert meg. Fettsugning og slikt er jo også noe mange gjør. Jeg forstår de som har ødelagt elastitet i huden, men de som kan trene for å minske fettprosenten støtter jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #73 Skrevet 20. desember 2011 Jeg hadde ikke forstått det helt, siden dette faktisk kan endres uten operasjoner. Det er noe som kalles for styrketrening! Pupper kan ikke endres. Eller jo, de endres som regel etter graviditeter og amming. Da blir de ofte slappere og tommere. Hadde brystene mine vært muskler som kunne blitt trent større og fyldigere, så hadde jeg aldri operert meg. Fettsugning og slikt er jo også noe mange gjør. Jeg forstår de som har ødelagt elastitet i huden, men de som kan trene for å minske fettprosenten støtter jeg ikke. Muskelstørrelse og fasong er i høy grad et produkt av riktige gener, så styrketrening er absolutt ikke alt. La oss istedet si penisstørrelsen da, fylle med silikon for å få den fyldigere eller forlenge med risikoutsatte operasjoner. Fortsatt all good, la folk gjøre som de vil, det samme for meg.. og så videre?
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #74 Skrevet 20. desember 2011 Muskelstørrelse og fasong er i høy grad et produkt av riktige gener, så styrketrening er absolutt ikke alt. La oss istedet si penisstørrelsen da, fylle med silikon for å få den fyldigere eller forlenge med risikoutsatte operasjoner. Fortsatt all good, la folk gjøre som de vil, det samme for meg.. og så videre? En penisoperasjon er mye mer risikabel enn en brystoperasjon. Det er selve forplantningsorganet! Jeg vil ha flere barn med mannen min, så jeg hadde nok ikke gitt grønt lys med en gang. MEN til syvende og sist så er det hans liv, og jeg kunne ikke stoppet ham. Jeg hadde dømt han en del fordi han prioriterte penisstørrelsen framfor evnen til å kunne reprodusere seg. En brystoperasjon får ingen slike konsekvenser. Høyrisiko-operasjoner er noe helt annet enn en enkel brystforstørrelse.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #75 Skrevet 20. desember 2011 Det er åpenbart endel damer som føler seg truffet her, jeg har ikke videre medlidenhet med dere. Dere er offer for et system, og har ikke vært sterke nok til å stå trygt på egne ben. Ingenting av hva dere sier kan forkle det faktum at å gå til så drastiske skritt som å legge inn implantater i kroppsdeler er en helt sykelig trend, og det ER stygt å se på, samt særdeles ubehagelig å ta på. Og du som sammenligner det med "kunstig" mat; ding dong, noen hjemme? 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #76 Skrevet 20. desember 2011 Det er åpenbart endel damer som føler seg truffet her, jeg har ikke videre medlidenhet med dere. Dere er offer for et system, og har ikke vært sterke nok til å stå trygt på egne ben. Ingenting av hva dere sier kan forkle det faktum at å gå til så drastiske skritt som å legge inn implantater i kroppsdeler er en helt sykelig trend, og det ER stygt å se på, samt særdeles ubehagelig å ta på. Og du som sammenligner det med "kunstig" mat; ding dong, noen hjemme? Jeg sammenlignet det ikke med unaturlig mat. Jeg trakk bare opp enkelte ting som ikke er naturlig, siden det var eneste argumentet ditt (?var det deg?). Hadde du sagt alt det andre du sier her, så hadde jeg ikke svart det samme, men det eneste du skrev var at det ikke var naturlig og at derfor var det galt. Jeg føler meg overhodet ikke truffet over dine meninger, jeg forsøker bare å forklare litt fra den andre siden. Men det er du mest sannsynlig ikke åpen for. Jeg har aldri hørt noen si at mine pupper er stygge nå, så heldigvis ser ikke alle på samme måte som deg
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #77 Skrevet 20. desember 2011 Det er åpenbart endel damer som føler seg truffet her, jeg har ikke videre medlidenhet med dere. Dere er offer for et system, og har ikke vært sterke nok til å stå trygt på egne ben. Ingenting av hva dere sier kan forkle det faktum at å gå til så drastiske skritt som å legge inn implantater i kroppsdeler er en helt sykelig trend, og det ER stygt å se på, samt særdeles ubehagelig å ta på. Og du som sammenligner det med "kunstig" mat; ding dong, noen hjemme? Du får slutte å være nedlatende ovenfor folk som tar andre valg en deg da vettu. Så kanskje du bidrar til å styrke mennesker i stedenfor å trykke dem ned. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #78 Skrevet 20. desember 2011 Jeg sammenlignet det ikke med unaturlig mat. Jeg trakk bare opp enkelte ting som ikke er naturlig, siden det var eneste argumentet ditt (?var det deg?). Hadde du sagt alt det andre du sier her, så hadde jeg ikke svart det samme, men det eneste du skrev var at det ikke var naturlig og at derfor var det galt. Jeg føler meg overhodet ikke truffet over dine meninger, jeg forsøker bare å forklare litt fra den andre siden. Men det er du mest sannsynlig ikke åpen for. Jeg har aldri hørt noen si at mine pupper er stygge nå, så heldigvis ser ikke alle på samme måte som deg Man sier ikke sånt til andre mennesker med mindre man er sosialt tilbakestående. Nei, det var ikke meg. Det er svært mange menn som skriver her, og mange ser ut til å være enige med meg. Du kan kverulere om at silikoninnlegg ikke er risikabelt etc; det er ikke det som er problemet. Issuet er at det er grusomt å se jenter bikke under for en industri som gir dere en illusjon om hva som er vakkert. Det er ikke menn som krever at dere skal se ut som plastdukker. Jo flere damer som får silikon, jo høyere respekt for jeg for de få som velger å ikke gjøre noe med seg selv. Slike damer har jeg respekt for, og kan se for meg som mor til mine barn. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #79 Skrevet 20. desember 2011 En penisoperasjon er mye mer risikabel enn en brystoperasjon. Det er selve forplantningsorganet! Jeg vil ha flere barn med mannen min, så jeg hadde nok ikke gitt grønt lys med en gang. MEN til syvende og sist så er det hans liv, og jeg kunne ikke stoppet ham. Jeg hadde dømt han en del fordi han prioriterte penisstørrelsen framfor evnen til å kunne reprodusere seg. En brystoperasjon får ingen slike konsekvenser. Høyrisiko-operasjoner er noe helt annet enn en enkel brystforstørrelse. Penisforstørrelse er ikke så veldig risikabelt, og sett i forhold til hvor "ung" denne prosedyren er i forhold til brystimplantater så vil den i fremtiden bli langt tryggere på samme måte. At det er risikabelt for reproduksjonevnen er ikke sant, da man ikke risikerer å bli steril, men kan få nedsatt følsomhet. Assistert befruktning med mannens sædceller er fortsatt mulig. Ved brystimplantater derimot er det ikke uvanlig å ha nedsatt følsomhet eller problemet med amming. Risikoen er det like fullt. 1
LedigNavn Skrevet 20. desember 2011 #80 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har små pupper, men for meg er tanken på å legge meg under kniven og fylle puppene med plastikk helt absurd. Jeg er sjeleglad for at dette ikke engang er noen problemstilling for meg. Har heller aldri fått negative reaksjoner fra menn på mine små pupper. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå