Gå til innhold

ditt profilnavn

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heter Camilla og jeg er 157cm høy. Hehe.

Skrevet

Fordi eg syns det som er der ute, er fascinerende. (99942)Apophis er navnet på ein enorm asteroide som kommer til å suse forbi jorden i ein bane som er nærmere enn månen, den 13. spril 2029 og igjen i 2036, I love it! :rodmer:

Skrevet

Det er yndlingssangen min :hjerte:

Skrevet

Som Cosette er jeg glad i litteratur.

Skrevet

Fordi jeg rett og slett heter Ina. Ina x 3 :P

Skrevet

da trenger du jo ikke å svare her igjen da?:) det er sikkert kommet nye KGbrukere som kan svare her:) eller noen som ikke har svart 10 ganger i de andre trådene:)

Da kan de hente opp en av de gamle trådene og fortsette den, istedenfor at vi skal ha 80 av AKKURAT samme tråd. Nick-trådene er ikke slike tråder som går ut på dato, så det er bare å hente dem opp igjen. Utrolig plagsomt å være her en stund, og finne en ny "hvorfor har du valgt ditt nick-tråd" annenhver måned.

• Liker 1
Skrevet

Da kan de hente opp en av de gamle trådene og fortsette den, istedenfor at vi skal ha 80 av AKKURAT samme tråd. Nick-trådene er ikke slike tråder som går ut på dato, så det er bare å hente dem opp igjen. Utrolig plagsomt å være her en stund, og finne en ny "hvorfor har du valgt ditt nick-tråd" annenhver måned.

Uff stakars deg! Du trenger ikke åpne den, og du trenger ikke skrive iden.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, og neste gang griner du over at noen har dratt fram en urgammel tråd der ts sikkert har fått svar for lenge siden :roll:

Skrevet

Jeg er frue, med etternavn som begynner på N!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg sleit med å finne et brukernavn som var ledig, de jeg ville ha var allerede tatt! :kjefte::fnise:

Så da ble det en låt som jeg synes er en av de største gjennom tidene, med en avatar av artisten. Lite fantasifullt, og noen ganger tenker jeg på å bytte, men nå er jeg så "innarbeidet" med den, at jeg gidder ikke.

• Liker 1
Skrevet

Neviano er et lite sted på hælen av Italia, så jeg fjernet o'en for at det ikke skulle lyse italiensk. Presto!

Skrevet

Jepp, og neste gang griner du over at noen har dratt fram en urgammel tråd der ts sikkert har fått svar for lenge siden :roll:

Ehm, nei. Som jeg sa, så går ikke sånne tråder ut på dato. Det er dessuten mye mer praktisk å samle alle svarene i en tråd, istedenfor å ha mange forskjellige. Da kan man lese gjennom den tråden hvis man er interessert, istedenfor å måtte sjekke 67 forskjellige.

• Liker 1
Gjest fireflies
Skrevet

Fireflies fordi det rett og slett er av gammel vane. Første gangen jeg brukte dette nicket var jeg vel rundt tolv år. Jeg trodde riktig nok den gang (og en stund etterpå) at jeg faktisk het fyrverkeri (fireworks), men jeg het jo ildfluer (fireflies). Det var altså egentlig meningen at nicket mitt skulle være fyrverkeri på engelsk, ikke ildfluer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...