Gå til innhold

ditt profilnavn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte dere deres profilnavn? Jeg har sett noen merkelig profilnavn og lurer på historien bak:P For selvom mange sikkert bare valgte noe så har de fleste nå en grunn for det:) tror jeg i hvert fall. (og jeg skjønner at noen bare bruker sitt eget navn, men jeg lurer på alle de andre:P

Jeg valgte marielle171 for jeg heter marielle.. og syns 171 er et fint tall, etter at jeg begynte å syns at det var et fint tall fant jeg ut at jeg er akkurat 171cm høy og jeg fant ut at jeg er født på den 171. dagen i året:) hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Ribsskog
Skrevet

Jeg valgte mitt fordi jeg er en frøken som heter Ribsskog til etternavn.

Det enkle er ofte det beste.

Men men.

Vi får se hva som skjer.

Så sånn er det.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg valgte Maria Marihøne fordi jeg heter Maria, syns det klinger fint og jeg er like søt som ei marihøne :fnise:

Skrevet

Før het jeg Jenta90, men synes det var fryktelig upersonlig og generisk. Derfor forvandla jeg det rett og slett til navnet mitt, så er ikke noen særlig historie bak det :)

Skrevet

Jeg kan være sint, forbanna, lei meg, ironisk og

full av f... + masse annet, men jeg er ALDRI SUR! Derfor synes jeg det var et passende profilnavn for meg. :duskedame:

Skrevet

Har alltid vært litteraturfrelst, og var veldig glad i Victor Hugos Les Misérables da jeg var liten. Cosette var selvsagt favorittkarakteren, og jeg syntes hun hadde slik et fint navn. Så nicket mitt føles ganske personlig. :)

• Liker 1
Skrevet

Cathrine er dobermanntispa til bestekompisen min. :)

Skrevet

Var vel en kombinasjon av dårlig fantasi, litt mye Simpsons og at jeg kan være veldig klønete. Da passer det å si doh(selv om det egentlig skrives d'oh, men det visste jeg ikke)

Skrevet

fordi jeg kan være litt kårkete til tider

Gjest henriett3
Skrevet

Fordi jeg heter Henriette. Og så har jeg sett at det er flere som bruker "henriett3" og da tenkte jeg at jeg kunne gjøre det på kg :)

Skrevet (endret)

fordi at i en av de få spillene jeg faktisk elsker (er ikke en storspiller egentlig, :gjeiper: ) er det en karakter med dette navnet, og siden jeg liker navnet, liker jenta, og liker spillet, tenkte jeg at jeg kunne bruke det som nick. :)

egentlig heter hun vel Naminé, men når jeg opprettet bruker, ble det bare e på slutten, ikke é. :)

Endret av Namine
Skrevet

jeg skulle bare ha et nick lissom det er ikke personlig og jeg drikker ikke xante noe særlig

Skrevet

Litt dårlig fantasi, og litt fordi jeg eter Marianne og har et mellomnavn som begynner på E.

MarianneE.

Har lenge tenkt på og finne på noe litt mer fantasifult, men nå har jeg vært her i 8 år og er kjent under det navnet så det blir vel bare med tanken.

Skrevet

Hadde lest Pulverheksa for ungene rett før jeg registrerte meg, for dere som er kjent med henne ;)

Skrevet

Jeg heter June. Anti-jante er slengt på fordi det klinger bra, fordi jeg liker verset, og fordi jeg synes det må være lov til å være tilfreds med seg selv innimellom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får si som jeg pleier å si; fordi jeg er en :heks: og så er Brunhilde yndlingsheksa mi. :ler:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Corto Maltese trenger ingen forklaring.

Skrevet

Fordi jeg er en nerd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...