Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt pinlig en som jeg ikke helt fikk klarhet i før jeg skulle føde min førstefødte; Jeg trodde nemlig når det var snakk om åpning at det var selve musa som åpnet seg til 10 cm.

Så jeg sa til jordmor under fødselen: Ja, nå står det på vidt gap der nede... Haha. Hun lo godt før hun forklarte meg hvordan det hang sammen :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var liten var jeg helt sikker på at alt var svart/hvit i gamledager. Syntes det varsmåtte ha vært kjedelig å levev da uten farger.

trudde at kongen og dronningen bodde på slottet, 1 år siden jeg fikk vite det motsatte

trudde også brasil var et land i afrika...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Da jeg var liten var jeg helt sikker på at alt var svart/hvit i gamledager. Syntes det varsmåtte ha vært kjedelig å levev da uten farger.

trudde at kongen og dronningen bodde på slottet, 1 år siden jeg fikk vite det motsatte

Det tror jeg nok så og si absolutt alle trodde :Hehe:

Jeg tror det faktisk enda, er temmelig overbevist om det faktisk! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trudde at isbjørn og polarbjørn var to forskjellige ting, at polarbjørn var den som bodde i amerika og isbjørn den i europa. Jeg blei myndig før jeg skjønte at polar bear er engelsk for isbjørn.. trur jeg rakk å lære et par unger den forskjellen også :sjenert:

Jeg slet med det jeg også. Det tok meg lang tid å venne meg av å si "ice bear" når jeg snakket om isbjørner på Engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Trodde Nelson Mandela var død lenge før han faktisk døde. Skjønte ingenting da det sto i avisa at han hadde dødd. Hadde ikke han vært død lenge daa?? heheeh... :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør de da vel også, så vidt jeg vet?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt pinlig en som jeg ikke helt fikk klarhet i før jeg skulle føde min førstefødte; Jeg trodde nemlig når det var snakk om åpning at det var selve musa som åpnet seg til 10 cm.

Så jeg sa til jordmor under fødselen: Ja, nå står det på vidt gap der nede... Haha. Hun lo godt før hun forklarte meg hvordan det hang sammen :fnise:

Oj. :fnise: Er det ikke det? Hva er det snakk om da? :vetikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Gjør den ikke det da? Har trodd det til nå jeg. Hva er det som åpner seg da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den ikke det da? Har trodd det til nå jeg. Hva er det som åpner seg da?

Livmorhalsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og leste programmet for musikkfestivalen i Oslo for noen år siden. Jeg satt på en kafè og leste , inni meg, navnet på denne gruppen. Så sier jeg til min kjære veldig høyt: Har du hørt om "Kakkmaddafakka"? Og da skjønte jeg hva jeg sa..... og det skjønte de rundt oss også. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg skjønte ikke at Tøflfus var en tøffel, trodde at han var et sånt fantasidyr. Var ikke før jeg ble voksen at jeg koblet tøffel med Tøfflus

aaand the penny drops :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett noen sesonger med Suits, kom jeg plutselig på at det ikke bare handler om dressene til advokatene, men også om "lawsuits". :klaske:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 20 år, spurte jeg min far hvor Taliban lå, jeg hadde hørt så mye om dette på nyhetene. "Men herremann Pusekatta, Taliban er jo ikke et land!!".

:sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett noen sesonger med Suits, kom jeg plutselig på at det ikke bare handler om dressene til advokatene, men også om "lawsuits". :klaske:

hahahaha, nå lærte jeg noe nytt. Føler meg rimelig dum nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lang tid for meg å skjønne at The Big Bang Theory var et tv-show og ikke et teoretisk program om big bang teorien som skulle gå så forbanna ofte at jeg alltid bare bladde forbi :/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...