Despicable Me Skrevet 13. mars 2014 #3321 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har en litt pinlig en som jeg ikke helt fikk klarhet i før jeg skulle føde min førstefødte; Jeg trodde nemlig når det var snakk om åpning at det var selve musa som åpnet seg til 10 cm. Så jeg sa til jordmor under fødselen: Ja, nå står det på vidt gap der nede... Haha. Hun lo godt før hun forklarte meg hvordan det hang sammen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TooHawt Skrevet 13. mars 2014 #3322 Del Skrevet 13. mars 2014 At man må lyve masse for å ikke briste illusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuva1991 Skrevet 14. mars 2014 #3323 Del Skrevet 14. mars 2014 Da jeg var liten var jeg helt sikker på at alt var svart/hvit i gamledager. Syntes det varsmåtte ha vært kjedelig å levev da uten farger. trudde at kongen og dronningen bodde på slottet, 1 år siden jeg fikk vite det motsatte trudde også brasil var et land i afrika... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. mars 2014 #3324 Del Skrevet 14. mars 2014 Da jeg var liten var jeg helt sikker på at alt var svart/hvit i gamledager. Syntes det varsmåtte ha vært kjedelig å levev da uten farger. trudde at kongen og dronningen bodde på slottet, 1 år siden jeg fikk vite det motsatte trudde også brasil var et land i afrika... Det tror jeg nok så og si absolutt alle trodde Jeg tror det faktisk enda, er temmelig overbevist om det faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 14. mars 2014 #3325 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg trudde at isbjørn og polarbjørn var to forskjellige ting, at polarbjørn var den som bodde i amerika og isbjørn den i europa. Jeg blei myndig før jeg skjønte at polar bear er engelsk for isbjørn.. trur jeg rakk å lære et par unger den forskjellen også Jeg slet med det jeg også. Det tok meg lang tid å venne meg av å si "ice bear" når jeg snakket om isbjørner på Engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 14. mars 2014 #3326 Del Skrevet 14. mars 2014 Trodde Nelson Mandela var død lenge før han faktisk døde. Skjønte ingenting da det sto i avisa at han hadde dødd. Hadde ikke han vært død lenge daa?? heheeh... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 14. mars 2014 #3327 Del Skrevet 14. mars 2014 Da jeg var liten var jeg helt sikker på at alt var svart/hvit i gamledager. Syntes det varsmåtte ha vært kjedelig å levev da uten farger.trudde at kongen og dronningen bodde på slottet, 1 år siden jeg fikk vite det motsatte trudde også brasil var et land i afrika... Det gjør de da vel også, så vidt jeg vet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 14. mars 2014 #3328 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har en litt pinlig en som jeg ikke helt fikk klarhet i før jeg skulle føde min førstefødte; Jeg trodde nemlig når det var snakk om åpning at det var selve musa som åpnet seg til 10 cm. Så jeg sa til jordmor under fødselen: Ja, nå står det på vidt gap der nede... Haha. Hun lo godt før hun forklarte meg hvordan det hang sammen Oj. Er det ikke det? Hva er det snakk om da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mars 2014 #3329 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har en litt pinlig en som jeg ikke helt fikk klarhet i før jeg skulle føde min førstefødte; Jeg trodde nemlig når det var snakk om åpning at det var selve musa som åpnet seg til 10 cm. Så jeg sa til jordmor under fødselen: Ja, nå står det på vidt gap der nede... Haha. Hun lo godt før hun forklarte meg hvordan det hang sammen Gjør den ikke det da? Har trodd det til nå jeg. Hva er det som åpner seg da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 14. mars 2014 #3330 Del Skrevet 14. mars 2014 Gjør den ikke det da? Har trodd det til nå jeg. Hva er det som åpner seg da? Livmorhalsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mars 2014 #3331 Del Skrevet 14. mars 2014 Livmorhalsen Å. Godt jeg ikke skal ha barn, hehehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. mars 2014 #3332 Del Skrevet 14. mars 2014 Å. Godt jeg ikke skal ha barn, hehehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 17. mars 2014 #3333 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg satt og leste programmet for musikkfestivalen i Oslo for noen år siden. Jeg satt på en kafè og leste , inni meg, navnet på denne gruppen. Så sier jeg til min kjære veldig høyt: Har du hørt om "Kakkmaddafakka"? Og da skjønte jeg hva jeg sa..... og det skjønte de rundt oss også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 7. april 2014 #3334 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg skjønte ikke at Tøflfus var en tøffel, trodde at han var et sånt fantasidyr. Var ikke før jeg ble voksen at jeg koblet tøffel med Tøfflus aaand the penny drops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. april 2014 #3335 Del Skrevet 7. april 2014 Etter å ha sett noen sesonger med Suits, kom jeg plutselig på at det ikke bare handler om dressene til advokatene, men også om "lawsuits". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusekatta Skrevet 8. april 2014 #3336 Del Skrevet 8. april 2014 Da jeg var 20 år, spurte jeg min far hvor Taliban lå, jeg hadde hørt så mye om dette på nyhetene. "Men herremann Pusekatta, Taliban er jo ikke et land!!". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 8. april 2014 #3337 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg trodde faktisk lenge at landet het Siri Lanka, og ikke Sri... Den er FLAU. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torias Skrevet 8. april 2014 #3338 Del Skrevet 8. april 2014 Etter å ha sett noen sesonger med Suits, kom jeg plutselig på at det ikke bare handler om dressene til advokatene, men også om "lawsuits". hahahaha, nå lærte jeg noe nytt. Føler meg rimelig dum nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onica Skrevet 8. april 2014 #3339 Del Skrevet 8. april 2014 Lærte ikke venstre - høyre før jeg var 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onica Skrevet 8. april 2014 #3340 Del Skrevet 8. april 2014 Tok lang tid for meg å skjønne at The Big Bang Theory var et tv-show og ikke et teoretisk program om big bang teorien som skulle gå så forbanna ofte at jeg alltid bare bladde forbi :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå