Xaphan Skrevet 18. juni 2013 #3001 Del Skrevet 18. juni 2013 Hahaa, er det sant? Hvor kommer alle disse mytene fra? At de biter deg og ikke slipper før de hører benet brekke for eksempel, det har jeg blitt fortalt såå mange ganger når jeg var liten. Jeg er veldig glad i dyr og natur, men det er en del ting jeg har misforstått skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. juni 2013 #3002 Del Skrevet 18. juni 2013 Grevlinger kan bite ja, at de greier å knuse eller brekke bein er vel noe tvilsomt, men stygge sår kan de gi, men husk, dachsunder (som bare skal veie 12 kg på det meste) kan drepe en grevling, og folk går jo ikke rundt å er liveredde dachshunder(selv om det er en av de rasene som biter oftest) Men grevlinger er ganske greie dyr egentlig http://www.youtube.com/watch?v=GG8_9Vj8zPA Noen ganger bor de sammen med rever om vinteren, de pleier å gjøre det bra, men blir revene der for lenge og ikke vil dra tar grevlingen og dreper dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. juni 2013 #3003 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg har hatt en tendens til å mikrobølge popcornposene for lenge. Jeg vil ha mest mulig popcorn uten at det blir brent. Bare fordi jeg er så grådig... skjønte jeg ikke helt sammenhengen... før etter gjentatte ganger med brent smak på popcornet: Det er ikke bare det som allerede er poppet som blir brent etter 2:30 i mikroen, også de kornene som trenger mer enn 2:30 før de popper, har vært utsatt for strålene i to og et halvt minutt og er brent allerede før de popper. Popcorn tåler rett og slett ikke mer enn det før de blir brent. Hæææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #3004 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hæææ? Her må du nok utdype litt... Edit: Jeg har innbilt meg, at om jeg hadde fått til å ta ut de ferdigpoppede popcornene, ville alle popcornene i teorien poppe. Men de som bruker så lang tid på å poppe at de blir brent, er ikke spiselige. Jeg har trodd at popcorn bare blir brent etter at de er poppet. Men det er jo ikke tilfelle. Endret 18. juni 2013 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. juni 2013 #3005 Del Skrevet 18. juni 2013 Oppe popkorn er kjempe enkelt du sitter på stirrer på miroen, når det er mer enn 2 sekunder mellom hvert popp er det ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #3006 Del Skrevet 18. juni 2013 Oppe popkorn er kjempe enkelt du sitter på 2 sek mellom hvert pop.stirrer på miroen, når det er mer enn 2 sekunder mellom hvert popp er det ferdig. Nix. Her er det poppoppoppop pop pop ... ... ... pop pop poppop ... pop .... ..... pop poppopopop ... ... ... popopopopo ... ... pop. popop ... osv - helt umulig å fastslå når det er 2 sek mellom hvert pop. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. juni 2013 #3007 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Nix. Her er det poppoppoppop pop pop ... ... ... pop pop poppop ... pop .... ..... pop poppopopop ... ... ... popopopopo ... ... pop. popop ... osv - helt umulig å fastslå når det er 2 sek mellom hvert pop. You're doing it wrong Endret 18. juni 2013 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. juni 2013 #3008 Del Skrevet 18. juni 2013 Her må du nok utdype litt... Edit: Jeg har innbilt meg, at om jeg hadde fått til å ta ut de ferdigpoppede popcornene, ville alle popcornene i teorien poppe. Men de som bruker så lang tid på å poppe at de blir brent, er ikke spiselige. Jeg har trodd at popcorn bare blir brent etter at de er poppet. Men det er jo ikke tilfelle. Det gikk bare opp et lys for meg. Jeg har alltid og prøvd å poppe litt til for å få mer popcorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #3009 Del Skrevet 18. juni 2013 You're doing it wrong Jeg forstår det Det gikk bare opp et lys for meg. Jeg har alltid og prøvd å poppe litt til for å få mer popcorn. Nei, men så har vel ikke du vokst opp under krigen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. juni 2013 #3010 Del Skrevet 18. juni 2013 På alle popcorn-posene jeg har sett, står det 4 minutter på 750w. På min mikro er de akkurat ferdig da, med ca 20 upoppede korn igjen, hvilket er helt overkommelig. Kom over et tips der man skal åpne posen såvidt sånn at bare de upoppede kommer ut, så kan man riste posen over søppelet eller hvor man vil. Når man åpner posen skikkelig, er det bare gode popcorn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #3011 Del Skrevet 18. juni 2013 På alle popcornposer jeg har sett de siste årene, er bokstavene ca en mikrometer høye. Men jeg har prøvd meg fram - på full guffe (900 watt) i akkurat to og et halvt minutt er passe. God ide for hvordan fjerne de upoppede - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funfacts Skrevet 18. juni 2013 #3012 Del Skrevet 18. juni 2013 Alle har vel hørt E6 med DDE?Han kjøre E6, den strakast vei'nKanskje ligg det no'n I arman hennes noE6, han må itj bli for seinKanskje kjenne no'n varmen hennes no Skjønte for litt siden at han ikke var redd for at kona var utro 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. juni 2013 #3013 Del Skrevet 18. juni 2013 Alle har vel hørt E6 med DDE?Han kjøre E6, den strakast vei'nKanskje ligg det no'n I arman hennes noE6, han må itj bli for seinKanskje kjenne no'n varmen hennes no Skjønte for litt siden at han ikke var redd for at kona var utro ..... ehm? er det ikke det han synger om? her må du utdype! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 18. juni 2013 #3014 Del Skrevet 18. juni 2013 ..... ehm? er det ikke det han synger om? her må du utdype! Dama hans føder. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #3015 Del Skrevet 18. juni 2013 Haha, jeg kjenner ikke til sangen, ut fra utdraget trodde jeg det var E6 selv som var "dama" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. juni 2013 #3016 Del Skrevet 18. juni 2013 Dama hans føder. Det skal høres ut som at han er redd for at kona er utro, men så kommer avsløringen i siste vers og da blir det til en nydelig sang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. juni 2013 #3017 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg har hele tiden trodd at E6 sangen dreier seg om at han må skynte seg hjem, kjøre fort på E6, fordi han er redd for at noen andre menn kjenner varmen fra dama hans, altså at hun er utro ja... hmmm...men? Hun føder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. juni 2013 #3018 Del Skrevet 18. juni 2013 Siste setning i E6: Attmed Sentralsykehuset finn han parkeringsplassog går mot fødestua, der han veit ho ligg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 18. juni 2013 #3019 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Edit; Mynona hadde allerede svart før meg Har forresten lært veldig mye nytt i denne tråden! ..Jeg har (fram til for noen måneder siden) alltid sagt; hun/han er ikke den smarteste kniven i skuffen... doh.. Endret 18. juni 2013 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. juni 2013 #3020 Del Skrevet 18. juni 2013 Hallo. Dere spoiler jo hele sangen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå